For noget tid siden var der mange, der læste denne fremragende artikel om Niclas, der har lavet en vild forvandling og har brugt iværksætteri til at skabe sig et godt liv. Jeg synes, at det var så spændende, så jeg tog kameraet med og fik en god samtale med Niclas. Jeg synes, at hans historie giver et godt indblik i, hvor meget iværksætteri kan være med til at gøre, og så er Niclas jo bare for sej.
Skænk dig en kop kaffe og hør hans historie her :-)
Og mange tak til Anders Helbo Sørensen for at lave historien i første omgang.
Først og fremmest er det dejligt at høre at Niclas er kommet ud af sin depression, og har fået selvtilliden tilbage. Det er en meget hård kamp, som rigtig mange mennesker kæmper med hver dag.
Dernæst er det jo altid fedt at høre, når det går godt for iværksættere og de kan få lov til at arbejde med det de brænder for.
Først og fremmest er det dejligt at høre at Niclas er kommet ud af sin depression, og har fået selvtilliden tilbage. Det er en meget hård kamp, som rigtig mange mennesker kæmper med hver dag.
Dernæst er det jo altid fedt at høre, når det går godt for iværksættere og de kan få lov til at arbejde med det de brænder for.
Ja, Niclas er bare for cool. Han er helt sikker en person, som kan inspirere og motivere andre unge, når han kommer ud og holder foredrag. En utrolig passioneret og veltalende ung mand!
Hold da op hvor er det da fine ord. Tak allesammen
Det har virkelig betydet mig for med alt den her opmærksomhed, for så føler man sig virkelig lyttet til. Man føler at folk virkelig interesserer sig for en, som jeg har savnet i en del år nu.