Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har mistet alle placeringer på Google

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Overskriften lyver ikke. Efter at jeg opdaterede mit site kan jeg knap nok findes på de ord og artikler der normalt fik masser af opmærksomhed hver dag. Der er 800 mindre besøgende om dagen præcis fra den dag. Alle tags er gået tabt, de kunne ikke opdateres, og der har jeg virkelig mistet en masse førstepladser på ord der gav mange besøgende (bedste Android apps, gratis Android apps, danske Android apps osv) . Der var dobbelt URL efter opdateringen, det skulle være fixet nu, og det kan ikke altid undgåes.... Opdateringen er gået fint, de her ting har som sådan ikke noget med at gøre at sitet er blevet opdateret, det er bare der stregen i sandet er.
Problemet, som jeg ikke kan finde, er at de artikler jeg før lå øverst med, knap nok kan findes på Google mere.
Jeg kan acceptere at jeg har mistet en masse besøg på grund af at tag komponenten ikke kunne opdateret, men når så jeg ikke kan finde mine artikler, der før lå øverst på Google, så er der noget galt, og efter en uge uden søvn giver jeg op.
Nogle forslag? Ifølge analytics var der 7100 server fejl (404) her sidste dag, men artikler har stadig samme URL...
Et eksempel på en artikel : søg efter "etilbudsavis", der ligger min anmeldelse af etilbudsavis altid på første side. Sæt et "android" bagefter, og den var altid at finde øverst (ihvertfald blandt de 3 åverste). Nu kan jeg slet ikke finde den (artiklen hedder kun etilbudsavis). Efterhånden har jeg fundet hen ad 100 artikler med samme problem, og nu er jeg ved at blive frustreret over ikke at kunne finde ud af hvorfor... Hvis ikke jeg ved hvorfor kan jeg ikke rette det.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 08:02

Glemte at tilføje at jeg efter opdateringen har valgt mulighed at tilføje website i browser title...

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi kan måske finde problemet i din opdatering.

Hvad har du nøjagtigt lavet om (skriv det hele)

Ud fra hvad du skriver, ligger fejlen i dine urls, google vil ikke komme med fejl 404, hvis, der ikke ER fejl 404.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 15:22

Hej Høy

Høy:
Nogle forslag? Ifølge analytics var der 7100 server fejl (404) her sidste dag, men artikler har stadig samme URL...

I webmaster tool kan du se de fejl Google har fundet. Der er en vejledning her: https://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=da&answer=35120

Høy:
Et eksempel på en artikel : søg efter "etilbudsavis", der ligger min anmeldelse af etilbudsavis altid på første side. Sæt et "android" bagefter, og den var altid at finde øverst (ihvertfald blandt de 3 åverste).

Hos mig ligger du nummer 3 og 4 med "etilbudsavis android". Det er Google egen etilbudsavis der ligger nummer 1.
Som etilbudsavis ligger du som nummer 9.

En af de ting jeg lige faldt over på din webside -  du har en 302 redirect fra www.appsandroid.dk til www.appsandroid.dk/joomla 
En 302 redirect overføre ikke linkjuice - så linker du uden joomla til din webside er det ikke så godt.

I din meta tag keywords har du temmelig mange keywords. Så selv om søgemaskinerne ikke bruger keywords kan de jo godt bruge det som et spam signal. Max. 15-20 keywords pr. webside og kun keywords der findes på siden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 16:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Høy

Det behøver ikke være dine URL der er fejl på. Det lykkes mig at finde en fej i joomla/apps/nyttige-vaerktojer.html og joomla/apps/diverse-brugbare-apps.html

Begge samme javascript der åbenbart ikke findes mere, men søgemaskiner ser det jo, så derfor får du en fejl 404:

Fejlen er i linket til:  joomla/mobiquo/tapatalkdetect.js

PS. det er nok ikke den eneste fejl så jeg vil sige god jagt i webmaster tool og god weekend.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)