Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på min hjemmeside!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt det meste af dagen på at bøvle med min hjemmeside. Det er den første jeg har lavet, og er lavet på grundlag, af at jeg havde mange sidevisninger på min blog der omhandlede samme emne. Men da det er min første side vil jeg gerne have at den er iorden, inden jeg begynder at "markedsfører" den for alvor.

Det jeg spørger om er om i vil dele jeres erfaringer, til begynderfejl som der sikkert er på siden. Og så lige checke om der mangler noget vigtigt

Det næste jeg skal er at tilbyde bookmakerne noget affiliate, hvis den er iorden.

Hjemmesiden er www.oddshint.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:50

titlen på siden den er ekstrem ens oddshint oddshint står der de fleste sider og kombineret et andet ord nogle gange lav titlerne mere unikke hver eneste side

kontakt siden der er det en fordel med en kontakt formular derved er det lettere at kontakte jer.

ved forummet kan jeg ikke se nogle betingelser på siden og forummet ser lidt dødt ud så opret gerne selv lidt bruger der debattere med hinanden , det  motivere andre til at oprette sig , da de kan se der er lidt gang i forummet

social logoer på siden der er det en fordel med facebook og google plus hele siden igennem så folk kan likes og plusses siden nemt og enkelte .

designet er dog super godt lavet så det er en flot hjemmeside du har fået lavet her Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 01:58

Takker for svaret! Så ved jeg hvad jeg skal igang med når jeg står op imorgen jo ;-)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 02:08

Jeg har ikke så mange kommentarer, synes det er okay det meste og det ser fint ud. Dog vil jeg mene at analyser på væddemål er deciderede ubrugelige hvis ikke du angiver en form for odds. Altså din side hedder oddshint, men i de to analyser jeg lige kiggede i skrev du bare:

Vi anbefaler argentina sejr

Vi anbefaler over 2.5 mål

At blive en god tipper handler ikke at om forudsige hvad der sker, men at vurdere om man får et godt nok odds kontra den sandsynlighed der er.

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 02:13

Hej Kristoffer :-) Tak for svaret og er glad for at du kan lide siden. Dette var også bare nogle hurtige artikler jeg skrev for at få lidt gang i siden, så jeg kunne få et overordnet overblik over hvordan det så ud :-)

Fra København
Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Meemooz Skrevet kl. 10:11

Hey

Hermed mine umiddelbare tanker om din side:

Design - Fint, men man går sjældent galt i byen med Wordpress :-)

Indhold - Mangler en del for at jeg som besøgende føler der er aktivitet på siden. Desuden er nogle af artiklerne ret mystiske. På regnskabssiden anbefales det at spille på Luxemborg med handikap 4-0 mod Portugal

Om om siden: Jeg ville fremhæve jeres valueproposition meget mere: "Vores hoved-koncept er dog at finde de kampe hvor det ene af holdende er hårdt skadesramte, og man derfor kan vinde penge på at oddse på det modsatte hold." Hvis det er det I leverer, så skal det helt frem på siden og gerne også stå på forsiden (muligvis i en forkortet version)

Mvh

Mark

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 11:27

Tak Mark! havde slet ikke lige tænkt over det :-) Det med regnsakbssiden har jeg gjort sådan man kan gå ind og se den seneste analyse (vil man forstå når der kommer flere "dagens spil")

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 11:30

Fin side, men her er lige en idé: Hvad med at få livescore på din side? - Det vil være fedt hvis folk også kunne se resultater af live kampe på din side. 

- Kig eventuelt her: http://www.livescore.in/dk/free-livescore/ 

Mvh Simon Andersen

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 13:29

God idé Simon! Vil arbejde på det :-) Og tak for forslaget!

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 15:02

showgoeson:

God idé Simon! Vil arbejde på det :-) Og tak for forslaget!

Bare lige husk at tjekke hvad du afgiver ved at bruge en livescore serve. Nogle af dem bruger deres egen affiliate links på servicen, så kan det jo hurtigt komme til at koste dig lidt tabt indkomst hist og her ;)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)