Hej. |
Ingen, der ved lidt mere om reglerne?
Hej. |
Ingen, der ved lidt mere om reglerne? |
Hej Rådgivende ing, Af vedlagte link jeg har googlet for dig - fremgår det at du skal kunne dokumentere at anvendelsenkun er til erhverv - dvs. at du ikke må opbevare andet end hvad derhøre til virksomheden. Derudover er der kun fradrag for en forholdsmæssig andel ejendomsskatten, forsikring, grundejer ect. samt for vedligehold af anvendte rum. Men ingen fradrag på reneudgift for ejendommen ect. Jehg ahr fundet frem til en Amino her Anette Sand som jeg giver dig et link til: Du skal kunne dokumentre: Erhvervsmæssig begrundelse: En erhvervsmæssig begrundelse kan for eksempel være, at virksomheden har adresse hos ejeren og ikke har andre lokaler ude i byen. Eller at omfanget og karakteren af arbejdet kræver, at der er et arbejdsværelse hjemme, også selvom der måske er et erhvervslejemål, hvor andre dele af virksomhedens opgaver bliver løst. Ikke andre formål: Rummet må ikke bruges til andet end erhverv. Det er jo lettest at bevise/sandsynliggøre, hvis der er tale om, at en del af boligen er inddraget til lager med lagerreoler og direkte adgang til gaden. Eller hvis der er tale om en særlig indretning til klinik, værksted eller laboratorium. Du kan læse mere her: http://anettesand.dk/2010/fradrag-for-kontor-i-hjemmet/ Annette Sand er her på Amino og jeg ved at du er velkommen til spørge hende direkte og få lidt råd! God arbejdslyst! Du er velkommen til at kontakte mig for mere såfremt................. |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Tak for det. Jeg må lige tjekke hvad hun skriver og vender tilbage hvis jeg har flere spørgsmål/kommentar |
Hej Rådgivende ing, Selv tak og du er velkommen til at kontakte igen også med økonomistyring og bogføring såfremt du har behov for det! Hvilken slags rådgivning er du ude med? Kunne du påtage dig at foretage de statiske beregninger for en stålbygnings vikrsomhed? |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Hej John |