Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min ide

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Smile

Hvad synes i om min ide.

Ideen er at skabe en platform, som giver mulighed for, på en let og overskuelig måde, at finde frem til et ønsket musiksted, bar, eller diskotek. Hjemmesiden vil også give brugeren mulighed for at finde events et givent sted, f.eks. hvis der er koncerter i boksen i Herning eller en af landets festivaller. Samtidig vil der også være muligt for brugeren af hjemmesiden, at kunne debattere deres oplevelser med hinanden.
Til hjemmesiden vil der også være tilknyttet en app, som brugeren med en smartphone vil kunne hente på deres telefon, for på den måde at kunne tjekke favorit spillesteder, nye events og følge med i hvor vennerne skal hen, samt dele kommende begivenheder med hinanden.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 19:19

God ide, men synes det at det er hørt før?

Du er sikker at den ikke allerede er opfundet?

Hvis nej, hvordan vil du differentiere dig fra din konkurrent :)

Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Grandor Skrevet kl. 19:19

Selve din ide er meget god, men der findes rigtig mange sider som allerede gør det samme, en af de store af dem er cult´s side, så tror det bliver rigtig svært at komme ind og få folk over til din side.

Men med det rigtige produkt, så er alt muligt, så vis du mener det er den rigtig ide for dig, syntes jeg da bare du skal klø på :D

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)