Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på min hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har fået min side ombygget, så den gik fra en meget hårdt og svær hjemmeside, til en side med et mere classic look som også er blevet simpel. Derfor søger jeg lidt feedback for at se om der er nogle ting jeg har overset. I må meget gerne kommentere på selve udtrykket af siden. Og hvad i tænker når i kommer ind på siden. Så meget i kan finde. 

Jeg kunne også godt tænke mig at vide.

Hvordan virker jeg? Er der rettelser? Har i ideer til hvordan siden kan blive bedre? Eller måske en mulighed for at tilføje andre ting til siden? I skal samtidig ikke holde jer tilbage, jeg kan godt tåle kritik!

Glæder mig rigtig meget til at høre jeres kommentar!

www.designerszone.dk

Mvh. Daniel Kp.

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:39

flot side du har fået lavet her Big Smile

få dit cvr nummer på kontakt siden , det styrker sidens troværdighed

social medie en klar fordel sæt det på siden , husk man behøver ikke en gang plus konto for at kunne få disse plus likes

få gerne et rss logo på din blog side så man kan abonner let og enkelt på din blog

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 16:55

Synes det windows8/metro agtige design (skarpe kanter, masser af firkanter) fungerer rigtig godt og super initiativ med 100 logoer på 100 timer posten!

Bunden af siden hvor du har den mørke firkant med links, tweets, citat, etc. synes jeg virker lidt for mørk og "tung", nok mest fordi den fylder meget af skærmbilledet hvis man scroller ned på bunden af siden.

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Fra  Designerszone Skrevet kl. 20:10

Mikael christiansen:

flot side du har fået lavet her Big Smile

få dit cvr nummer på kontakt siden , det styrker sidens troværdighed

social medie en klar fordel sæt det på siden , husk man behøver ikke en gang plus konto for at kunne få disse plus likes

få gerne et rss logo på din blog side så man kan abonner let og enkelt på din blog

Du altid god til de praktiske ting! Ser dig altid kommentere på seo og cvr. nr. Du må næsten have en copy -> paste af din kommentar. :D Men skal nok huske at få cvr. på kontakt siden. :) Og mange tak, syntes også det er endt med et godt resultat, dog med nogle rettelser, der dukker op her og der. :)

Med sociale medier så har jeg hvertfald på bloggen. Men overvejer at sætte det i toppen. Gør sociale medier så stor en forskel igen når det "bare" er forsiden? Eller er det et must? :)

Mvh. Daniel K. Petersen

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 21:01

syntes umidlbar set ser fint ud, det virker friskt. har ikke tjekket din SEo, men det løber du sikkert ind i andre der gør ;)
syntes der er langt imellem sites hvor de tunge farver fungerer, men det syntes jeg nu egentligt de gør her.

Godt gået ;)

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Fra  Designerszone Skrevet kl. 21:25

Jacob Ipsen:
syntes umidlbar set ser fint ud, det virker friskt. har ikke tjekket din SEo, men det løber du sikkert ind i andre der gør ;)
syntes der er langt imellem sites hvor de tunge farver fungerer, men det syntes jeg nu egentligt de gør her.

Godt gået ;)

Som du kan se, er det røde mit kendetegn, så det var super vigtigt at få det med. :) Var ellers bange for det blev for meget. Men det gik da. :)

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Fra  Designerszone Skrevet kl. 13:41

Martin:

Synes det windows8/metro agtige design (skarpe kanter, masser af firkanter) fungerer rigtig godt og super initiativ med 100 logoer på 100 timer posten!

Bunden af siden hvor du har den mørke firkant med links, tweets, citat, etc. synes jeg virker lidt for mørk og "tung", nok mest fordi den fylder meget af skærmbilledet hvis man scroller ned på bunden af siden.

Jeg havde faktisk aldrig tænkt på det med windows 8 designet, men nu kan jeg da godt se det. Og jo mange tak! Det spændene at se projektet med de 100 logoer bliver større og større! Der er super mange som har meldt ind.

Jeg tror stadig jeg vil beholde bunden, den giver sådan lidt et afbræk, men måske skal der nogle billeder ind der?

Mvh. Daniel Kp

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 21:42

Daniel Kongsted Petersen:
Jeg tror stadig jeg vil beholde bunden, den giver sådan lidt et afbræk, men måske skal der nogle billeder ind der?

Misforstå mig ikke, jeg kan meget godt lide blokken i bunden, den er bare for stor/tung efter min mening, måske 2/3 højde eller halv højde af hvad den er nu ville gøre den bedre? Eller nogle billeder som du foreslår.

Det er en lille detalje på et absolut gennemført design :)

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:19

Synes det er et rigtig pænt tema du har fundet, og det fungerer rigtig godt, når man tænker på måden det præsenterer dine informationer på :)

Jeg ved dog ikke helt om jeg er fan af den meget postkasse røde farve du har valgt, men det er vel smag og behag :)

Noget helt andet.. Fedt projekt med 100/100 logoer :) Har selv tænkt på at give mig i kast med noget lignende.. Hvis bare der var 38 timer på et døgn :)

Læs min blog og få gode tips: http://www.willemoesgrafisk.dk/blog

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 10:41

WARNING missing keywords tag

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)