Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.
Opret en gratis bruger påDinero og kom i gang allerede i dag.
Prøv at tage et kig på vP Faktura ( www.vipilon.dk ). Du kan bruge det gratis i en lidt begrænset version, og så senere betale et beskedent engangsbeløb for at få den fulde udgave.
Ellers er Billys Billing rigtig godt, dog koster det et mindre beløb om månenden, men prøv at tag et kig på det. det er rigtig nemt og overskueligt. :)
Hej min ven! http://kassekladde.dk/ - Det er super godt, brugervenligt og det koster 49,- kroner om måneden.
- Jeg ved godt du efterspørger noget som er gratis, men efter min mening så er det altså en bjørnetjeneste du gør dig selv. Brug regnskabsprogram fra start af, det ville jeg ønske jeg selv havde gjort. :-)
Hos Jegskriverfordig I/S bruger vi Billy's Billing. Det er simpelthen super lækkert og ligetil. Hvis du får brug for en hjælpende hånd ift. at komme i gang med det, så skriv endelig til mig i en PB.
Du skal installerer Winfinans der er et freeware program du finder det ved en googling af Winfinans Small Business som er et gratis program jeg selv anvender i min virksomhed.
Med dette kan du efter en installation og opsætning hurtigt komme i gang med at få styr på dit bogholderi. Alle udgifter og indtægter samt lager og faktura kan du klare i dette program. Når du kommer over loftet ca. 1500 linier så åbnes et fuldt program for ca. 2000 kr.. Når din virksomhed vokser og der vil være behov for mere kan du få en net version og alle dine data går bare med over.
Noget du BØR se på og nej jeg er ikke sælger af dette, men driver handels –og konsulentvirksomhed i forretningsudvikling herunder bogføring og økonomistyring samt ledelse!
Jeg bruger dette program og er meget tilfreds dermed, men jeg arbejder også med dette program for mine kunder ud i økonomistyrings -og bogføringsopgaver!
Så derfor kan jeg hjælpe dig i gang med dette uden store omkostninger!
Du er velkommen til at kontakte mig for yderligere info. og hjælp!