Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter et regnskabsprogram som kan det hele-

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Peter Wismer Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit,

Hvis vi ser bort fra lønsystem, så vil Winfinans.NET også være en mulighed for dig. Winfinans.NET er en løsning på nettet.

Hvis du har brug for fuld lagerstyring med købsregistrering og beholdningsstyring vil løsningen hedde Winfinans.NET Trade og koste kr. 360,- pr. måned.

Hvis du blot har brug for salgsstyring og fakturering hedder løsningen Winfinans.NET Accounting, som koster kr. 240,- pr. måned.

Begge priser er excl moms men incl. én brugeradgang og til prisen kan du føre regnskab for alle 3 firmaer.

Se mere på www.winfinans.dk

Mvh

Peter

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 06:44

Hejsa,

Ved ikke om du har fået lukket denne sag.

Der findes mange systemer som "kan det hele" også for flere regnskaber. Jeg har implementeret sådanne systemer i 27 år og ved hvad det er man skal kigge efter.

Inden man anbefaler et system skal man jo kigge på hvad det er for virksomheder der er tale om. Skal de fx alle have samme kontoplan eller styres de på forskellig vis. Hvem laver regnskab nu og hvem skal lave det senere. Hvis det er noget der skal ud til fremmed hjælp vil det være en fordel at have et system som er lidt kendt så er det lettere at få nogen til at gøre det hårde arbejde med bogføring etc.

Skriv hvis det stadig er åbent til analyse og beslutning.

Mvh

Claus 

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 3
Fra  Cocaya Skrevet kl. 08:10

Tak til jer alle, jeg tror nu jeg kan finde det rigtige.

Dejligt med en så saglig respons.

Tak for hjælpen, Birgit

Fra Odense C
Tilmeldt 3. Sep 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Download Central.dk ApS Skrevet kl. 08:35
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 09:30

Hej alle

I har glemt at nævne den klart bedste løsning, for mindre virksomheder, på markedet pt: Billys Billing

Jeg startede med SummaSummarum, men fandt hurtig ud af at jeg havde behov for en online løsning og har nu i omkring 9 år brugt e-conomics.

E-conomics kan rigtig meget, men er i min optik alt for besværligt at bruge.

For alle nye projekter bruger jeg kun Billys Billing. Især for ikke-regnskabskyndige er det virkelig nemt at gå til.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:07

Mit bedste bud er e-conomic, som du kan leje billigt på månedlig basis.

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 01:15

Regnskabs systemer er næsten ligesom biler. Der findes mange forskellige slags og den kan allesammen køre, det er bare et spm om hvor meget man vil betale for det og hvilke funktioner man vil betale for.

Man skal derfor passe på med at tage imod råd fra dem som bruger et bestemt system fordi de i mange tilfælde synes det er det bedste. Dette er dog ikke altid tilfældet for dem som søger.

Har selv implementeret de helt små systemer, mellemstore og helt store såsom SAP. De har alle mange ting til fælles men selvfølgelig får man mere når man betaler meget for en løsning, igen ligesom bilerne.

Spørg gerne mht til detaljer og vi kan finde frem til netop dit behov.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)