Hvis vi ser bort fra lønsystem, så vil Winfinans.NET også være en mulighed for dig. Winfinans.NET er en løsning på nettet.
Hvis du har brug for fuld lagerstyring med købsregistrering og beholdningsstyring vil løsningen hedde Winfinans.NET Trade og koste kr. 360,- pr. måned.
Hvis du blot har brug for salgsstyring og fakturering hedder løsningen Winfinans.NET Accounting, som koster kr. 240,- pr. måned.
Begge priser er excl moms men incl. én brugeradgang og til prisen kan du føre regnskab for alle 3 firmaer.
Der findes mange systemer som "kan det hele" også for flere regnskaber. Jeg har implementeret sådanne systemer i 27 år og ved hvad det er man skal kigge efter.
Inden man anbefaler et system skal man jo kigge på hvad det er for virksomheder der er tale om. Skal de fx alle have samme kontoplan eller styres de på forskellig vis. Hvem laver regnskab nu og hvem skal lave det senere. Hvis det er noget der skal ud til fremmed hjælp vil det være en fordel at have et system som er lidt kendt så er det lettere at få nogen til at gøre det hårde arbejde med bogføring etc.
Skriv hvis det stadig er åbent til analyse og beslutning.
Mvh
Claus
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
Regnskabs systemer er næsten ligesom biler. Der findes mange forskellige slags og den kan allesammen køre, det er bare et spm om hvor meget man vil betale for det og hvilke funktioner man vil betale for.
Man skal derfor passe på med at tage imod råd fra dem som bruger et bestemt system fordi de i mange tilfælde synes det er det bedste. Dette er dog ikke altid tilfældet for dem som søger.
Har selv implementeret de helt små systemer, mellemstore og helt store såsom SAP. De har alle mange ting til fælles men selvfølgelig får man mere når man betaler meget for en løsning, igen ligesom bilerne.
Spørg gerne mht til detaljer og vi kan finde frem til netop dit behov.
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.