Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at lave en hjemmeside.. konkret job.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg søger en kompetent hjemmeside-udvikler, som er interesseret i at lave en hjemmeside til mig. Der er tale om ca. 10 sider på en hjemmeside, hvor jeg selv laver alt content og SEO (kw research, kw mapping mm). Jeg arbejder selv med online marketing og SEO til dagligt, men er ikke så stærk på den teksniske del og designdelen.

Jeg er selvfølgelig villig til at betale for et professionelt og veldesignet udtryk. Har tidligere prøvet at outsource opgaven til udlandet, men har ikke været tilfreds med resultatet.

Håber I kan lede mig henimod den rette eller kan anbefale et firma, som er pålidelige.

På forhånd mange tak..

/Ollie

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 11:15

Skal det være en hjemmeside der er bygget fra bunden af eller i et system som wordpress ?

Skal der være nogle specielle funktioner ?

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 11:16

hi,
jeg driver virksomheden labsec vi yder programmerings ydelser, vi kan helt sikkert hjælpe dig og med garanti til en fordelagtig pris. 
vi har tilknyttet programmører i udlandet derfor kan vi levere til en billig pris.
du er velkommen til at kontakte mig på email: ck@labsec.dk

Tilmeldt 14. Sep 11
Skrevet kl. 11:25

Hej Bruno,

Det skal helst være en hjemmeside bygget op fra grunden af. Men jeg vil gerne have muligheden for, at tilføje nye sider løbende, hvis det viser sig at der er relevant søgevolume vil jeg nemlig gerne have mulighed for at udvide mit fokus for at få flere besøgende..

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 11:27

altså du vil have kodet et helt CMS system fra bunden eller bare designet og funktionerne ? 

Tilmeldt 14. Sep 11
Skrevet kl. 11:29

Hej Claus,

Det lyder spændende. Har du evt et link eller to til nogle hjemmesider I allerede har udviklet? Jeg har kigget på jeres egen hjemmeside, men kunne ikke finde referencer.

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 11:31

Hvilke funktioner ønsker du ?

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 11:32

vi er et ny opstartet firma, og har derfor ingen referencer endnu, men vi har 2 store projekter kørende. og vores programmører er meget erfarende. 

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Lukket Skrevet kl. 11:38
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:42

Hej,

Hvis du har et design i PSD(Photoshop) format så kan jeg nemt lave din side for 2995.- kr.

Jeg garanterer at:

Jeg koder det i semantisk korrekt HTML5 og at koden jeg har skrevet vil validerer i henhold til W3C's kodestandarder.

Forudsætningerne er:

Din side er statisk, altså uden dynamisk indhold(brugeren kan lave, hente, tilføje eller ændre indhold)

Ingen JavaScript (f.eks. billedslider, specielle effekter)

Hvis du har krav som overgå forudsætningerne, så bliver det en skræddersyet opgave, som der skal laves en speciel pris til.

Mvh

Stephan

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)