Når vi ringer til GLS nægter de at tage noget med der vejer over 20 kg... Vi tjekker lige iversen... |
Billig forsendelse af pakker...HJÆLP
|
|
Hvis der er nogen der kan køre det for 500 kr. så syntes jeg at du skulle slå til. For det er da billigt. det er også normalt hvad jeg tager for sådan en afstand. MVH: André. |
A.Elsborg
M.T.S. (Midtjysk Transport Service)
www.mts-transport.dk
Hej så fik jeg den sendt med en lokal fragtmand for 218 kr.... det kan da godt gå an, når de andre nu er sådan nogle der ikke vil tage over 20 kg.... |
Du skal ikke sende med DHL. Jeg skulle have en pakke fra Sverige, det tog 11 dage, selvom de sagde, at de leverede i løbet af 2 dage. Først smed de papirerne væk, så pakken skulle tilbage til Sverige og vende Derefter gad chaufføren ikke aflevere, fordi han havde fyraften inden han havde tømt sin last. Dette skete 2 gange. Til sidst var de nødt til at aften levere med ROAD RUNNER. Det har PostDanmark dog ikke præsteret, selv om de er nogle sløve padder. |
Hvem var det du fik til at fragte den? Jeg står i ca. samme situation og skal have fragtet en subwoofer på 25 kg fra sjælland til aalborg og har også svært ved at |
|