Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan I finde ud af at bruge min online service?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Meemooz Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg mistænker mig selv for at have designet min online service Meemooz, så den ikke er helt så brugervenlig som den kunne være. Hvad siger I til følgende spørgsmål?

Er det indlysende hvad servicen tilbyder?

Er det indlysende at man kan logge ind via Facebook?

Når man har logget ind via Facebook, er det så indlysende hvordan man laver en ny beskrivelse af en oplevelse?

Skyd løs! Det er den eneste måde servicen bliver bedre på :-)

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:41

Mark:

Hej

Jeg mistænker mig selv for at have designet min online service Meemooz, så den ikke er helt så brugervenlig som den kunne være. Hvad siger I til følgende spørgsmål?

Når man har logget ind via Facebook, er det så indlysende hvordan man laver en ny beskrivelse af en oplevelse?

1. Noget med noget rejse?

2. Nej - Da jeg oprettede en bruger på din side igår, tror jeg det var, gjorde jeg det manuelt. Ville til hver en tid vælge Facebook - Men det opdagede jeg ikke man kunne.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 09:53
Fra København
Tilmeldt 5. Sep 12
Fra  Meemooz Skrevet kl. 10:02

Hej Tobias

Tak for feedback. Der er et Facebook ikon i forbindelse med log-in knappen, som folk kan klikke på, hvis de vil logge ind med Facebook. Hvordan ville du lave det mere tydeligt?

Mvh

Mark

Fra København
Tilmeldt 5. Sep 12
Fra  Meemooz Skrevet kl. 10:02

Hej Hofman

Tak for tippet!

Mvh

Mark

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 11:23

Mark:

Hej Tobias

Tak for feedback. Der er et Facebook ikon i forbindelse med log-in knappen, som folk kan klikke på, hvis de vil logge ind med Facebook. Hvordan ville du lave det mere tydeligt?

Mvh

Mark

Jeg gik ud fra, at du kun kunne logge ind via Facebook, når du først havde registreret dig? Jeg klikker på "Register", og opdager nu, at der står noget tekst med Facebook. Der havde jeg ikke set første gang. Prøv at smid et Facebook logo ind, og gør det mere tydeligt på selve registreringssiden også.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:28

Mark:

Hej

Hej.

Jeg klikkede ind på din siden og jeg har ingen ide om hvad jeg skal her, sorry. Der skal bruges noget tid fra min side af for at finde ud af hvad jeg skal bruge den til.

Fra København
Tilmeldt 5. Sep 12
Fra  Meemooz Skrevet kl. 11:54

Hej Ganic

Jeg har forsøgt at holde forsiden så "clean" som mulig. Beskrivelserne af hvad servicen tilbyder er derfor skrevet på Meemooz bloggen, som tilgås ved at klikke på "Why Meemooz?" / "Hvorfor Meemooz?" linket på forsiden (hvid tekst lige under øverste navigationslinie).

Ville det være bedre hvis jeg gjorde det endnu mere tydeligt, at man skal klikke på "Why Meemooz?" linket for at få en beskrivelse af siden?

Mvh

Mark

Fra København
Tilmeldt 5. Sep 12
Fra  Meemooz Skrevet kl. 11:54

Hej Troels

Jeps god ide....det bliver implementeret ASAP!

Mvh

Mark

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 10:03

Mark:

Hej Ganic

Jeg har forsøgt at holde forsiden så "clean" som mulig. Beskrivelserne af hvad servicen tilbyder er derfor skrevet på Meemooz bloggen, som tilgås ved at klikke på "Why Meemooz?" / "Hvorfor Meemooz?" linket på forsiden (hvid tekst lige under øverste navigationslinie).

Ville det være bedre hvis jeg gjorde det endnu mere tydeligt, at man skal klikke på "Why Meemooz?" linket for at få en beskrivelse af siden?

Mvh

Mark

Nej, gør det klart hvad siden handler om, på forsiden. Det er de færreste der kommer på en helt ukendt side, og vil til at læse en masse tekst om hvad det er for en hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)