Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google billedannoncer, nogen med erfaringer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg faldt lige over muligheden for billedannoncering på google. Er det en god ide og hvilke fordele ulemper er det ved denne slags annoncering med google? Evt. nogen der har erfaring med det?

MVH

Kim Sand Sørensen
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 17:38

Hej Kim,

Hvad mener du med billedannoncering?
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 17:43

Hvis du er tilmeldt Google Adwords så kan du også vælge billedannoncering, med bannere i diveres størrelser.

Der står ikke en masse info om det, men jeg regner med at disse bannere bliver vist på diverse sites som er tilmeldt som partner/affiliate, de skriver ganske vist at de bliver vist på indholdssider hvis jeg husker rigtigt, men de fortæller ikke hvilke.

Derfor håbede jge også lidt at der var nogen herinde der have erfaring med det. Regner også med at det er klik betaling for billedannoncering.

Mvh

Kim Sand Sørensen

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:50

Uden at vide det 100% vises de på alle de sider der bruger Adsense, ihvertfald på min adsense konto kan jeg vælge text ads eller image ads eller begge dele.

Og her tror jeg desværre rigtig rigtig mange vælger kun text ads at vise, så dine billeder annoncer bliver ikke vist så mange steder.

Jeg ser dog også kun meget få af dem rundt på nettet, og hele konceptet synes jeg går lidt af det når det begynder at blive billedeannoncer/bannere igen.

Hvis jeg var dig ville jeg holde mig til text ads, men jeg kender ikke effekten af disse billedannoncer.
Fra Svaneke
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 69
Fra  Skøde Centret Skrevet kl. 21:03

Som nævnt andetsteds i debatten, er det min erfaring, at billedannoncer ikke virker lige så godt som tekstannoncer. 

Folk kan ikke lide reklamer, men elsker information. Et sobert og seriøst tekslink med en god beskrivelse kan derfor være langt bedre end et stort billede.

Skøde Centret: Køberrådgivning, skødeskrivning og tinglysning ved boligkøb til faste lave priser.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)