Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlæsningstid På Forsiden

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Fra  Computer-support.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

som sådan oplever jeg ikke det er et problem med hvor stor siden er for så meget fylder den ikke men det virker som om den svinger meget selv om man ser den fra samme forbindelse og hvis den gør det må man jo gå ud fra det er webhotellet der er problemet?

Idnet Til Brug af Nettet - Et velfungerende forum er vær at bruge tid på !

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 14:29

Hej. Nu er det ikke for at overtage tråden eller noget overhoved. Men har aldrig selv kigget på det med indlæsningstiden, så kunne godt tænkte mig at vide hvad i siger omkring det mht. denne side.

Tak :)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 14:29

Lasse Frederiksen:

som sådan oplever jeg ikke det er et problem med hvor stor siden er for så meget fylder den ikke men det virker som om den svinger meget selv om man ser den fra samme forbindelse og hvis den gør det må man jo gå ud fra det er webhotellet der er problemet?

Tværtimod, der bliver hentet facebook like button osv, de svinger nemlig rigtig meget i loading tid :) - Mens jeg har siddet og testet idag, de eneste ting jeg har set der har været langsomme er loading af facebook like button etc. Webhotellet har kørt stabilt.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff
Hosting4Real 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Vanløse
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Fra  Computer-support.dk Skrevet kl. 16:41

Tak for din feedback Lucas Rolff og selvf. også alle jer andre. Det vil jeg så gøre noget ved...

Idnet Til Brug af Nettet - Et velfungerende forum er vær at bruge tid på !

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)