Hey folkens kan i ikke lige give mig noget feedback på indlæsnings-tiden på siden, kan ikke finde ud af om det svinger meget. nørby.dk Takker på forhånd |
Loadede instant på min computer (MacBook Pro + Firefox)
Mvh
Mark
Hey folkens kan i ikke lige give mig noget feedback på indlæsnings-tiden på siden, kan ikke finde ud af om det svinger meget. nørby.dk Takker på forhånd |
Idnet Til Brug af Nettet - Et velfungerende forum er vær at bruge tid på !
jamen værsgo -> Pingdom Tools Lasse du skal skrive det oversatte navn fra dk-hostmaster "xn--nrby-gra.dk" Her er dit link: nørby.dk på pingdom.com |
Hvad kan man gøre for at den loader hurtigere ? :) |
Altså siden er relativt hurtig, men vil teste den et par gange i løbet af dagen :) Venlig Hilsen |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
TIP: Du kan gratis sætte overvågning på, og teste siden kontinuerligt på Pingdom. |
Hej Kristian, Jeg arbejder som Performance Engineer, så jeg har nogle andre tools til at holde øje med sider :) Men tak for tippet! :) Velig Hilsen |
Til at starte med vil jeg lige takker for i gider at tage jer tid til at tjekke det. med hensyn til det med at skrive det oversatte navn. så gør det jo ikke rigtig nogle forskel for os da vi er dansk :) med hensyn til programmer til at teste så har jeg kørt flere stats på det men det giver ikke så brugbart info som en brugeroplevelse af indlæsningstiden for mig.. medhensyn til hvordan man gør siden hurtigere så er der rigtig mange råd for det, men desværre i mit tilfælde så er det webhotellet den er gal med hvis der er noget galt.. Er der andre herinde der bruger surftown eller har nogle erfaring med dem? MVH Lasse |