|
Hej aminoer. Jeg ved jo der er en masse kloge og velinformerede mennesker herinde, så derfor vil jeg lige stille et spørgsmål. Jeg står og skal ha'' lavet nyt pas i løbet af det næste års tid, og jeg mindes at have hørt noget om et pas i kreditkortformat. Er der nogen der har hørt noget om dette? Eller er det noget jeg har drømt? Synes nemlig ikke jeg kunne google mig frem til det. På forhånd tak. |
Pas i kreditkortformat
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
Mig bekendt har passet ikke ændret størrelse, der er bare kommet lidt elektronik i det. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
|
// Jesper Skov
|
Nåda.. Jamen i har nok ret begge to. Synes bare der var et eller andet i baghovedet, der handlede om pas i kreditortformat. Det kunne da være smart ellers! Men det ville nok være for nemt at kopiere eller forfalske. |
|
|
Mon ikke også at stemplerne kunne laves elektronisk? I har ret i at det er super smart hvis det blev sådan - dog tror jeg det ligger langt ude i fremtiden. Derudover kunne det være smart med pas og sygesikringsbevis i et, altså bare et enkelt kort som man kunne blive identificeret med (eller måske en chip under huden, hvem ved hvad fremtiden bringer) ![]() |
// Jesper Skov
|
|
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Bliv gratis medlem