Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(til) Rettelser på hj-side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle..

Vores hjemmeside (www.pnvikarteam.dk) er stort set som vi gerne vil have den, der er bare et par småting som irriterer mit øje og hjerne :)

Bla den kasse vi har til højre, hvor billederne fader ind over hinanden, den er for stor og billederne er skåret helt åndssvagt til, sagen er jeg for 1,5 mrd siden pludselig ikke har kunnet få fat i herren som har hjulpet (og blevet betalt) for at hjælpe med opsætningen af det hele.

Så kort sagt vil jeg meget gerne høre fra nogen som bor i KBH området og som gider og har tid til at afhjælpe mig med de sidste par ting..

Mvh

JacobN

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 09:24
Må da måske også gerne være en som ved bare lidt omkring søgemaskine optimering  :)

Mere når nu vi skal ind og have lidt fat i det hele igen.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:00
Hej Jacob,

Du er meget velkommen til at sende mig en PB eller e-mail, jeg er godt nok ikke fra KBH, men tror snildt jeg kan hjælpe dig over e-mail og tlf. Jeg er dog hængt en del op i denne uge, men fra torsdag kan jeg godt få tid til at se på jeres side.

Jeg er helt med på hvad der irriterer dine øjne, og kan også se hvad der irriterer mine - så et hurtigt redesign hører sig nok hjemme. Ser meget frem til at høre fra dig (bare mail til jesper @ qtag.dk)

// Jesper Skov

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 10:06
Hej Jacob

Et godt bud kunne være Kristian Sørensen fra Cygnet.

Af de kompetencer du efterspørger, kan han vist mere end lidt af det meste.

... og hvis han ikke har tid, så har han ure;-)

Mvh.

René

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:37
Hej Jacob,

Tak for anbefalingen Rene.

Først vil jeg sige spændende business du er på vej ind i - kæresten er selv lige færdig uddannet sygeplejeske, så det er let at realetere til. Dine rettelser kan vi sikkert hurtigt lave - men desværre er der ved udarbejdelse af din hjemmeside ikke blevet skænket en tanke til søgemaskine-optimering, så hvis der skal ske noget i den retning skal der arbejds lidt med en anden opbygning. Det vil dog være relativt nemt at føre designet over til en mere korrekt opbyning ...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 10:51
Hej Cygnet..

En skam kæresten er færdig udd ellers kunne jeg have sørget for lidt arbejde til hende jo ;) 

Jeg har sendt en mail til Jesper Skov, og aftalt at jeg mailer ham den skabelon jeg har af side designet, og de billeder jeg gerne ville have skiftende i kassen. 

Det lyder jo fornuftigt det du siger (men alt hvad folk med forstand på den slags siger, lyder fornuftigt i mine ører da jeg er totalt på marken med sådan noger her) Skulle vi starte grovt ud og evt få dig til at PB mig et overslag, både ca prismæssigt og ca tidsmæssigt..

Bedste hilsner

Jacob

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:37
Hej Jacob,

Sådan er det jo i denne branche, det er jo nemt at bliver forblændet af vores fine fremmed ord.

Men et hurtigt eksempel er følgende: http://www.google.dk/search?hl=da&q=site%3Apnvikarteam.dk&meta= Prøv at klikke på de forskellige sider der er indekseret i google, så burde du hurtigt kunne se problemet. Nemlig at kun dele af siden kommer frem. Så hvis folk finder noget der er spændende - så kan de ikke finde resten af oplysningerne.

Hvis du har tid i morgen formiddag er du velkommen til at kigge ind forbi mit nye kontor på Østerbro en times tid, så kan vi snakke om mulighederne.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 12:10
Jeg ser problemet... ups  :)

imorgen formiddag har jeg en del ting at se til, ved ikke om du evt havde lidt tid efter kl. 12.30 imorgen ?

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 22:38

Du er velkommen til at give mig et kald på 6130 7560, når du har fundet af hvor meget af tingene Jesper kan hjælpe dig med.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)