Hvilket navn? Jeg er nu blevet meget i tvivl i valg af navn til festsitet. Jeg har opkøbt domænet Abefest.dk, som jeg troede jeg skulle arbejde på, men er nu kommet i tvivl om navnet virker eller ej, hvis det i fremtiden også skulle kunne virke som seriøst udlejning osv.
abenfest.dk når man klikker kommer det frem det er suspended så det koster lige et genopretnings gebyr eller vente 3 måneder nu og måske en anden tager domænet vis du venter disse 3 måneder
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg synes abefest er det bedste af alle de forslag der er i tråden. Det er nemt at huske, fyldt med god energi og skiller sig ud fra alle de andre firmaer og sider som tilbyder ting og sager til fester. Det vil du også kunne udnytte senere når du skal konkurrere mod firmaer som kommer til at virke gammeldags og kedelige i forhold til dit friske navn og måde at gå til tingene på.
Jeg foreslår at du vælger et navn som skiller sig ud, i stedet for vælge et navn der bare bliver endnu et af de navne som fortæller lidt om hvad siden indeholder, men som samtidigt også minder om alle de andre.
Jeg synes abefest er det bedste af alle de forslag der er i tråden. Det er nemt at huske, fyldt med god energi og skiller sig ud fra alle de andre firmaer og sider som tilbyder ting og sager til fester. Det vil du også kunne udnytte senere når du skal konkurrere mod firmaer som kommer til at virke gammeldags og kedelige i forhold til dit friske navn og måde at gå til tingene på.
Jeg foreslår at du vælger et navn som skiller sig ud, i stedet for vælge et navn der bare bliver endnu et af de navne som fortæller lidt om hvad siden indeholder, men som samtidigt også minder om alle de andre.
Vælger trådstarter abefest.dk, skal han dog være opmærksom på, at der rent faktisk ER et opkøbt domænenavn, der lægger sig tæt op ad hans, nemlig: festaber.dk
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Abefesten.dk er taget og ligger tæt op af din forretningsidé, så det kan være du får en indsigelse - og med reglerne for .dk er der god chance for at du mister abefest.dk. Ærgerligt nok hvis du bruger en masse kræfter på branding. Jeg siger go for MonkeyParty.dk istedet
Uden på nogen måde at være i målgruppen ;-) så vil jeg også umiddelbart mene at kickstartfesten er et hit. Måske en anelse for langt ift. visitkort og andet materiale, men mon ikke det går.