Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverter fra php til wordpress

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey der!

Jeg har søgt lidt på nettet, og fundet ud af at der er mulighed for at konvertere sin hjemmeside, til et wordpress theme

- Er der nogle herinde der har prøvet det, og ved hvad man skal gøre?

Ved ikke rigtig om jeg tør og bevæge mig ud på sådan en opgave. Der er en hjemmeside der beskriver hvordan man skal gøre. http://www.blogseye.com/convert-a-web-page-to-a-wordpress-theme-in-5-minutes/ - men jeg synes nu hellere jeg vil betale end for det, hvis der er nogle der har erfaring med det.

Så et sted på nettet der kunne gøre det for sølle 10$ - men kender i tjenesten?

http://www.themespress.com/

Mvh. Michael Bay Sørensen

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 13:03

Hej Michael,

Jeg kender ikke tjenesten du snakker om. Men hvis det ikke er så mange sider det drejer sig om, så er der jo mulighed for blot at copy paste.

Ellers så skriver du jo det er fra php, så det kunne jo være at dit indhold ligger i en mysql database, hvis den gør det, så kan man jo sikkert lave et lille script som indsætter det i WordPress.

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 11:55

Tjoo. Det kan vel lade sig gøre. Men jeg har lidt forskellige CSS filer (2-3 forskellige) så hvis jeg skal gøre det, skal der laves en del om. Der er ingen MySQL. Det er ren html, med javascript. Så er der nogle php includes, mail form, browser selector script og andre små ting. 

Kristian Primdal:

Hej Michael,

Jeg kender ikke tjenesten du snakker om. Men hvis det ikke er så mange sider det drejer sig om, så er der jo mulighed for blot at copy paste.

Ellers så skriver du jo det er fra php, så det kunne jo være at dit indhold ligger i en mysql database, hvis den gør det, så kan man jo sikkert lave et lille script som indsætter det i WordPress.

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)