Det var da ærgerligt i smider et fint tilbud op, men ikke vender tilbage når man har svaret på det info i skulle bruge?
God weekend.
Det skal du sgu ikke tage så tungt Robin - det er standard service hos dem. Jeg har oplevet præcis det samme, hvor jeg efter gentagne rykkere, og endda opkald, valgte at gå videre med en mere seriøs virksomhed (Vossdesign.DK).
Det skal du sgu ikke tage så tungt Robin - det er standard service hos dem. Jeg har oplevet præcis det samme, hvor jeg efter gentagne rykkere, og endda opkald, valgte at gå videre med en mere seriøs virksomhed.
De har vel travlt :-)
Ved at Emil har nok at se til.. (ikke at det en undskyldning ikke at have god service) Men at det standard service ved dem, kræver det ikke at det er over flere episoder? f.eks... 5 personer? :-)
Måske du endda ku' ha fået rabat for ventetid og alt det.. hvem ved hvad der havde sket hvis du havde ventet? :)
Er det ikke lidt groft at udstille et andet firma sådan på så stort et "marked" for dem? ...
Dialogen startede d. 12. august, og efter de første 2 mails (af samme dato) blev der ikke længere svaret på samtlige 5 emails jeg sendte dem.. Jeg ringede også, hvor Emil "netop sad og arbejdede på min opgave, og der ville være noget på min mail indenfor kort tid", og intet skete..
Jeg valgte blot at gå videre til en anden fordi jeg ikke hørte fra dem - så det har ikke noget at gøre med at være utålmodig.
At man har travlt betyder ikke man ignorere henvendelser. Så siger man det til kunden, især efter 5 rykker mails og et opkald. Og hvis de af en eller anden grund ikke ønskede at levere den ønskede ydelse kunne de også meddele dette. Det er simpelthen for uprofessionelt og ringe service intet at melde tilbage! Amino er til for at dele erfaringer, og når jeg kan se der netop er en anden der skriver om samme problem som jeg havde er det klart jeg skriver om at jeg faktisk har samme erfaring med dem.