Umbraco er én ting. Stabil hosting er noget andet. Der er ganske få i DK, der virkelig kan levere stabil hosting.
Jeg vil gerne hjælpe dig videre - både nu og her og på længere sigt. Jeg har selv udviklet og drevet et system i ASP.NET C# med langt flere daglige hits, der kører på 4 servers (heraf 1 fysisk og 3 virtuelle). Umbraco er iøvrigt baseret på ASP.NET.
Kontakt mig på kb@kaizen.dk, hvis du vil have rådgivning og/eller hjælp til din udfordring.
Umbraco er én ting. Stabil hosting er noget andet. Der er ganske få i DK, der virkelig kan levere stabil hosting.
Jeg vil gerne hjælpe dig videre - både nu og her og på længere sigt. Jeg har selv udviklet og drevet et system i ASP.NET C# med langt flere daglige hits, der kører på 4 servers (heraf 1 fysisk og 3 virtuelle). Umbraco er iøvrigt baseret på ASP.NET.
Kontakt mig på kb@kaizen.dk, hvis du vil have rådgivning og/eller hjælp til din udfordring.
Det kommer jo også an på hvad man ser som Hosting, Danmark har nogle rigtig gode datacentre. At hver host så har forskellige politiker, med hvor mange kunder de har per server etc, men nogle datacentrene i Danmark er faktisk rigtig gode.
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Vi har pt. omkring 2.000 besøgendepr. mdr., men siden har været forsømt det sidste halve års tid.
Målet er de 20.000 besøgende i løbet af et års tid.
Der er ingen videostreaming pt., hvis det bliver nødvendigt tager vi det til den tid. Brugerne kan ikke downloade filer, men nogle kan uploade filer (billeder af modeller, logo etc.)
med det antal besøgene tror jeg et pro webhotel hos meebox.net er mere end nok
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Vi har pt. omkring 2.000 besøgende pr. mdr., men siden har været forsømt det sidste halve års tid.
Målet er de 20.000 besøgende i løbet af et års tid.
Der er ingen videostreaming pt., hvis det bliver nødvendigt tager vi det til den tid. Brugerne kan ikke downloade filer, men nogle kan uploade filer (billeder af modeller, logo etc.)
Vi sælger webhoteller, fra 15kr og op. Vi levere high performance webhoteller, uden nogen form for Overselling, og godt med ydelser til alle kunder.
Lige nu giver vi endda 32% rabat til alle amino brugere ved brug af amino rabat koden på alle vores webhoteller.
Venlig Hilsen Lucas Rolff Hosting4Real
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Desværre har du skudt dig selv lidt i benet, ved at køre Open Source på windows platformen.
Hvor mange af dem som her påstår de kan levere hosting er stabile i windows løsninger ?
Sikkert ikke ret mange.
Meebox er en af de få, men når du ikke ved hvad du skal bruge af trafik og plads er det svært at give dig et prisestimat.
Jeg kunne have leveret, men har taget et valg, kun at køre på Linux, simpelthen p.g.a. sikkerheden med windows, den er og har altid været hullet som en si.
Nu vil nogle udbydere sikkert sige det modsatte, men det er jo fordi de kører Windows hosting.
Host4real reklamerer med billige priser, men kigger du på deres hjemmeside står der f.eks ikke om de kan håndtere dine sider som kører ASP, det kræver IIS.