Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktikplads i udlandet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er 

Som en del af min gymnasiale uddannelse på handelsskolen Niels Brock skal jeg finde en praktikplads i 2-3 uger, indenfor perioden uge 42-44.
Dette med at finde en praktikplads er noget som vi selv har skulle finde gennem vores egne "kontakter", uden hjælp fra skolen. Det har været en vanskelig opgave indtil videre da min kontakter i udlandet er meget begrænset.

Jeg kan arbejde indenfor inden for de administrative afdelinger, eller hvad i nu ellers skal bruge hjælp til. 

Så, hvis du/i kunne tænke jer en ung fyr på 19 år, som er meget åben og lærenem, i praktik i jeres firma i 2-3 uger, så har i mulighed for det!
Jeg vil selv sørge for transport og ophold, men hvis i virkeligt insisterer på at dække mine udgifter, så vil en ung student som jeg nok ikke takke nej. Skype-BigSmile 

Hvis nogle venlige sjæle er interesseret i at tage imod en praktikant, så sig endelig til! Så kan jeg sende et dokument med yderligere information til jer. 

Hilsen
Mahyar 

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 23:10

Hej Mahyar ,
Skriver er fra min iPhone, så kan ikke linke til tråd jeg postede igår.
Men hvis du tjekker min profil kan du se at vi allerede søger en elev (12 mdr) - men en praktikant i et par uger lyder også spændende. Du kan læse mere om os og opgaverne i jobbeskrivelsen jeg skrev igår.

Så hvis du har lyst til at komme til munchen, så så giv mig et kald på +49 151 4000 6816

Mvh Dannie

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 08:43

Hej Dannie

Det lyder spændende. Jeg ringer til dig senere i dag. :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)