Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook annocering

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 66
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har en del år brugt Google adwords med fint resultat. Men overvejer nu at annoncere via Facebook. Er der nogen der har erfaringer med annoncer på dette medie??

Juletrae.net Juletræ leveret til døren i København mv. Glædelig jul :-)

Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 21:26

Hej.

Vi har prøvet igennem 6 måneder og det gav... rent ud sagt, ikke en skid.

Men måske andre har bedre erfaringer ? :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 21:30

Hej Ilas

Var det noget der kostede mange penge at forsøge sig på fb? - dvs. kom folk ind på din side, men handlede ikke? - Eller kom der slet ingen trafik?

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 10:40

Jeg følger lige med her :) og ser andre erfaring med facebook 

Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:53

Hej Klit
det er jo to vidt forskellige annonceringsformer. I hvert fald når man ser på google annoncering i forbindelse med søgeresultaterne holdt op mod Facebook.  

På Facebook viser du din annonce for en målgruppe som du fx kan definere ud fra alder, civilstatus og geografisk placering mfl. 
Du annoncerer for brugerne, uden de på forhånd har søgt efter dine produkter/ydelser, og derfor er de et andet sted i købsflowet, end de er, når de søger på google.

Facebookads skal efter min erfaring være fængende med fængende billede og et virkelig godt tilbud, før du for noget ud af dem. Slittest masser af forskellige billeder og budskaber det er vejen frem.

Casper Blom ved en masse om facebookads, hvis du vil vide mere - du kan komme i kontakt med ham via Just-Search, hvor han er en af mine gode kolleger

Vh
Ruth 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 27
Fra  ABC-medie Skrevet kl. 16:41

Vi har også prøvet Facebook ads, dog uden at det gav salg, og jeg gjorde virkelig noget ud af det....

Jeg tror og har hørt, at facebook, som udgangspunkt kun er gode til det yngre segment(personer under 25 år.)

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Fra  Webcph.dk Skrevet kl. 17:08

Jeg varetager Facebook ads-kampagner for flere forskellige kunder. Her har jeg oplevet forskellige resultater, men mest postitive. Det gode ved Facebook ads er som sagt, at man kan differentiere sig ned til mindste detalje. Dette er en drøm for et markedsføringbureau som os.

Jeg har også prøvet de "nye" sponsored stories, hvilket har givet helt vildt meget. Dette har været meget overraskende og jeg ville ønske, dette havde været en mulighed før.

Hvis du ønsker at lære mere om, hvordan vi har optimeret Facebook ads for vores kunder, så kan du jo lige smide en mail på facebook@twenty.dk

Mvh
Jeff Beekhuis 

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 20:52

Tak for alle indput :-) Jeg tror også man skal være yderst selektiv med måden man bruger facebook på i markedsføring. Har andre steder hørt om få gode, men en del dårlige erfaringer med fb. Jeg tror i høj grad det er nogen typer produkter, der især henvender sig til fb-brugere. Vi sælger selv juletræer online, og jeg er bange for at kundekredsen her er for snæver til fb (få potentielle kunder til onlinekøb af juletræ, kunden køber kun juletræ en gang om året o.l.)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)