Du har ret, mange tak for feedback! |
Det er nu faktisk ikke konceptet jeg er i tvivl om, det er nok mere navnet jeg er blevet usikker på som flere også beskriver :/
Du har ret, mange tak for feedback! |
Det er nu faktisk ikke konceptet jeg er i tvivl om, det er nok mere navnet jeg er blevet usikker på som flere også beskriver :/ |
Tja, hmmm - det er heller ikke nemt. Men du skal gøre det DU føler er rigtigt, det DU mener rammer din målgruppe bedst. Hvis du havde lavet logoet i farver, så havde du fået besked på, du skulle bruge andre farver. Du får med andre ord lige så mange meninger, som der er mennesker. Hvis du synes du har fat i det rigtige - og har fat i en god idé, så før den ud i livet. Du kan jo kalde det hvad som helst, det handler mere om dit indhold og dit koncept, end det handler om dit logo og dit navn. |
Mange tak for de rigtig eftertænksomme ord i denne tid Thomas! Jeg har netop lagt en tråd op med den overordnede problemstilling, netop navnet. Hvad tænker du omkring de bud der er? |
Hej Jonas, |
Mange tak for din feedback endnu engang Thomas! Jeg vil lidt videre i tænke boks og helt klart tage dine kloge ord til efterretning - forsat god dag |