Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo udkast - feedback

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret, mange tak for feedback!

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 12:49

Det er nu faktisk ikke konceptet jeg er i tvivl om, det er nok mere navnet jeg er blevet usikker på som flere også beskriver :/

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:57

Jonas Krogslund Jensen:
- jeg er her den senere tid blevet helt usikker på projektet på baggrund af mange af jeres kommentarer - hvad skal jeg gøre? :O

Tja, hmmm - det er heller ikke nemt. Men du skal gøre det DU føler er rigtigt, det DU mener rammer din målgruppe bedst. Hvis du havde lavet logoet i farver, så havde du fået besked på, du skulle bruge andre farver. Du får med andre ord lige så mange meninger, som der er mennesker.

Hvis du synes du har fat i det rigtige - og har fat i en god idé, så før den ud i livet. Du kan jo kalde det hvad som helst, det handler mere om dit indhold og dit koncept, end det handler om dit logo og dit navn.

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 13:32

Mange tak for de rigtig eftertænksomme ord i denne tid Thomas!

Jeg har netop lagt en tråd op med den overordnede problemstilling, netop navnet. Hvad tænker du omkring de bud der er?

Du kan se mit indlæg her

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:40

Hej Jonas,
selv om jeg nok ikke er i målgruppen, så synes jeg du har fat i noget fint med abefest - det er humoristisk. Og folk har en holdning til det. Du kan sagtens finde et navn, folk slet ikke har nogen mening om - men hvad opnår du ved det: Det er anonymt og intetsigende.

Gut feeling :)
Gå efter det du synes er fedt, sjovt, kreativt. Brug din "gut feeling" - når alt kommer til alt, så handler det om indhold og ikke navn, men hvis du fra starten synes, du har fundet det rigtige - så brug det.

Du kan lave 100 afstemninger om logoer og farver herinde, det giver dig kun et overblik over hvad andre synes - gå efter det DU synes. Vores site hedder WUUZUU.com og så kan man jo tænke hvad man vil om det - men det bliver husket. Hvis du kalder det startfesten, onlineparty eller noget i den stil, så er det bare lidt for kedeligt og helt uden humor.

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 13:45

Mange tak for din feedback endnu engang Thomas! Jeg vil lidt videre i tænke boks og helt klart tage dine kloge ord til efterretning - forsat god dag

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)