Hej, som overskriften så fint siger: Hvad synes I om dette logo - godt og skidt, alt feedback er velkommen! Logoet skal repræsenter et website, hvor det er muligt at finde information og inspiration til den ultimative fest. Målgruppe: 15-30 årige Logoet kan ses her På forhånd mange tak og forsat god dag! |
Logo udkast - feedback
Jeg er selv 16, snart 17, og vil mene at logoet som sig selv er fint, men at det til mig virker lidt umodent? Abefest får mig til at tænke pølseparty, og det vil jeg mene er et ret negativtladdet ord. Selve skrifttypen brugt syntes jeg rigtigt godt om, men navnet klinger ikke helt. Mvh |
Mange tak for dit svar! |
Ingen aminoer der kan komme med lidt feedback? |
Super fedt logo til navnet. |
Første Affiliate side http://www.skotrends.dk
Hej Jonas, Jeg synes, at logoet ser ret så kedeligt ud i sort/hvid. Derfor synes jeg, at du skal smide nogle farver på. Det kommer også til at se mere festligt ud med farver end i sort/hvid. Held og lykke med logoet. Med venlig hilsen Simon Mark Nielsen |
Jeg synes logoet er fedt! Og det er navnet, efter min mening også. - Jeg kan ikke se, og misforstå mig ikke, jeg respekterer jeres holdninger, hvorfor det skulle være negativt med sådan et navn. For mig lyder det som en glad og energisk fest, og på ingen måde negativt. :-) |
Hvad med at lave .dk, med mindre skrift? Ellers er det jo ganske godt, når vi ikke ved noget om idéen, men man bliver da nysgerrige på at vide mere. Vil se godt ud på visitkort, men det som du har på hjemmesiden nu, er mere passende, hvis vi bare taler logo. |
Betal for en serviceydelse til nogle du IKKE kender? Brug nembankbox.dk
Mange tak for responsen! KICKSTARTFESTEN.DK Sitet kommer som sagt til at omhandle inspiration til festen i form af: underholdning, selskabslege, drukspil, drinks osv. osv. |