Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler feedback på min Nye Webshop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Så er det snart min tur til at starte min egen Webshop op. Det vil jeg selvfølgelig glæde mig til da det selvfølgelig har taget al min fritid de sidste par måneder. Inden min wepshop går live vil jeg dog gerne have lidt Feedback/konstruktiv kretik til eventuelle fejl, og mangler/Gode råd.
Jeg er igang med at få Dankort/kort aftale så det er ikke det der nødvendigvis skal kommenteres at der mangler.
Jeg mangler stadig og få mit logo smidt ind og rettet nogle små steder hvor der er lidt engelsk tekst.
Jeg vil i løbet af det næste stykke tid smide endnu flere produkter ind.

Håber i vil tage jer tid til at hjælpe mig med at skabe den bedst mulige wepshop. 

venlig hilsen Mosel 
M-Trade
www.forbruger-elektronik.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 15:27

META

WARNING description too short (<50 chrs)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:30

undskyld hvad ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:04

overveje at få anden betalings mulighed på siden end med paypal da varerne er dyrere og det er langt mere tryghed skabende med nets på siden .

de produkt beskrivelser jeg læste på siden er meget tæt skrevet lav mere punkt opstilling det vil gøre produkterne meget mere overskuelig .

få jeres cvr nummer på kontakt samme med jeres adresse info og få dette nummer også i fodnoten på siden.

social medier der betyder google plus og facebook rigtigt meget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 21:16

Produkt beskrivelserne skal gøres nemmere at læse i hvert fald skal detaljerne omkring iPhone 4S i hvid listes anderledes op hvis man skal have noget fornuftigt ud af det :)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 21:37

Hvad er JM Topaz? JM 2009 Template? Er det temaet du ikke har fået rettet ordentligt til?

Personligt ville jeg aldrig starte en webshop i elektronik af flere årsager, fx. sindsyg høj konkurrence på pris, svært at skille sig ud, RMA, og meget mere - men nu hvor du har siden op er det vel for sent at give det råd.

Du skal sørge for at alle stavefejl er væk fra webshoppen og at du får alle de nødvendige certifikater og online presence så folk ikke tror du er ude på at fuske nogen.

Og så vil jeg bare ønske dig held og lykke, 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:48

Uh, min helt ærlige mening må være, at blev skræmt af designet straks den var loadet. Det er selvfølgelig en stor smagssag hvordan man helst vil have en webshop ser ud, men den faldt ikke lige i min smag. For dyster og ikke særlig appellerende i farvevalget. Men lad ikke mine negative kommentarer skræmme dig fra at køre videre med nuværende, det synes jeg bare du skal hvis du er helt tilfreds selv Wink

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)