Hej Aminoer. |
META
Hej Aminoer. |
META WARNING description too short (<50 chrs) |
overveje at få anden betalings mulighed på siden end med paypal da varerne er dyrere og det er langt mere tryghed skabende med nets på siden . de produkt beskrivelser jeg læste på siden er meget tæt skrevet lav mere punkt opstilling det vil gøre produkterne meget mere overskuelig . få jeres cvr nummer på kontakt samme med jeres adresse info og få dette nummer også i fodnoten på siden. social medier der betyder google plus og facebook rigtigt meget |
Produkt beskrivelserne skal gøres nemmere at læse i hvert fald skal detaljerne omkring iPhone 4S i hvid listes anderledes op hvis man skal have noget fornuftigt ud af det :) |
Hvad er JM Topaz? JM 2009 Template? Er det temaet du ikke har fået rettet ordentligt til? Personligt ville jeg aldrig starte en webshop i elektronik af flere årsager, fx. sindsyg høj konkurrence på pris, svært at skille sig ud, RMA, og meget mere - men nu hvor du har siden op er det vel for sent at give det råd. Du skal sørge for at alle stavefejl er væk fra webshoppen og at du får alle de nødvendige certifikater og online presence så folk ikke tror du er ude på at fuske nogen. Og så vil jeg bare ønske dig held og lykke, |
Uh, min helt ærlige mening må være, at blev skræmt af designet straks den var loadet. Det er selvfølgelig en stor smagssag hvordan man helst vil have en webshop ser ud, men den faldt ikke lige i min smag. For dyster og ikke særlig appellerende i farvevalget. Men lad ikke mine negative kommentarer skræmme dig fra at køre videre med nuværende, det synes jeg bare du skal hvis du er helt tilfreds selv |