Hej Aminoer,
Jeg har i forbindelse med opstarten udformet et handelsbrev/salgsbrev eller en teaser – kald det hvad du vil J .
Det skal fungere som en information før et endeligt møde finder sted således virksomhederne ved hvad det er jeg vil komme og tilbyde dem.
Jeg har i den forbindelse 3. spørgsmål: 1: Findes der en flink amino med forstand på at skrive et handelsbrev der har lyst til at hjælpe en anden Amino til et rigtig godt udgangs punkt. (brevet er skrevet – jeg vil gerne bare at det er så godt som overhovedet muligt, og der tror jeg der er nogle der har meget bedre kompetencer end mig.. 2. Hvordan skal jeg komme ind med den første kontakt, er det ved at ringe og herefter sende en mail/brev med en teaser. Eller skal jeg sende brevet/mailen uopfordret og herefter henvende mig telefonisk for at følge op på det.. 3. jeg overvejer virksomhedsformen.. Jeg har umiddelbart ikke kapitalen til at smide efter ApS. Hvordan ville i reagere hvis i blev mødt af I/S kontra ApS eller A/S.. Uden at fortælle for meget om det er det noget mange virksomheder ville kunne drage nytte af, det koster dem ikke andet end tid. Håber der er nogle der kan hjælpe lidt. :) |
Slet ingen der kan give et godt svar :) om ikke andet bare på noget af det. :)