Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny virksomhed spørgsmål - salgsbrev mm.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er ved at starte et projekt op.

Jeg er utrolig overbevist om at konceptet kan holde hele vejen.

Jeg har i forbindelse med opstarten udformet et handelsbrev/salgsbrev eller en teaser – kald det hvad du vil J .

Det skal fungere som en information før et endeligt møde finder sted således virksomhederne ved hvad det er jeg vil komme og tilbyde dem.

Jeg har i den forbindelse 3. spørgsmål:

1: Findes der en flink amino med forstand på at skrive et handelsbrev der har lyst til at hjælpe en anden Amino til et rigtig godt udgangs punkt. (brevet er skrevet – jeg vil gerne bare at det er så godt som overhovedet muligt, og der tror jeg der er nogle der har meget bedre kompetencer end mig..

2. Hvordan skal jeg komme ind med den første kontakt, er det ved at ringe og herefter sende en mail/brev med en teaser. Eller skal jeg sende brevet/mailen uopfordret og herefter henvende mig telefonisk for at følge op på det..

3. jeg overvejer virksomhedsformen..

Jeg har umiddelbart ikke kapitalen til at smide efter ApS.
Men det jeg skal kommer heller ikke til at kræve en kapital..

Hvordan ville i reagere hvis i blev mødt af I/S kontra ApS eller A/S..

Uden at fortælle for meget om det er det noget mange virksomheder ville kunne drage nytte af, det koster dem ikke andet end tid.

Håber der er nogle der kan hjælpe lidt. :) 

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 09:24

Slet ingen der kan give et godt svar :) om ikke andet bare på noget af det. :) 

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:42

Hej Lasse

1. Jo, den slags findes. I min butik er de ydelser, du efterspørger til salg. :-)
2. Ring og få lov til at sende e-mail med dit salgsbrev. Følg derefter op pr. telefon. Vær også klar til at lukke et salg ved den første telefonkontakt, hvis du er heldig og får forklaret dit koncept godt nok. Sørg da for at sende det oprindelige salgsbrev sammen med ordrebekræftelsen, så du er sikker på, at kunden har fået alle oplysninger.
3. Lav bare en personligt ejet virksomhed - det har ingen praktisk betydning, så længe du ikke stifter gæld. I/S er beregnet til at fordele overskud og ansvar blandt flere parter. ApS og A/S er beregnet til at beskytte din private økonomi mod uheldige tider. Og det ved dem, du handler med godt. 

Venlig hilsen
Hans 

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 16:34

Okay, mange tak.. 

Mit produkt/service egner sig måske ikke så meget til at lukke salg over telefonen. Men tak for de gode inputs.. 

Det bliver en personlig ejet virksomhed, der er ingen grund til andet på nuværende tidspunkt. 

Jeg prøver lige at arbejde lidt videre med mit salgsbrev og så kunne det være jeg kontaktede dig mht lidt hjælp til forbedringer. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 06:18

Jeg siger mange tak.. :) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)