alternativet til kapital er aktie finansiering netvaerkmarketing.dk |
Hej Martin,
Jeg kan godt se på statistikken at der er megen kommunikation på Amino kapital. Jeg venter med at betale til jeg synligt kan se succes statistikken og kapital indskuds historierne. Til den tid køber jeg ideén om at få kapital, som det jo nok i 99,9% af tilfældende bliver købet af "som en slags lotto"
Så for at få min lyst frem, skal jeg fodres med "opportunitet". Ellers dominerer følelsen af "hvis jeg smider penge efter noget jeg ikke føler mig sikker i, bliver jeg heller ikke rig" Samtidigt kan jeg godt se det lige er gået i gang og det hele kommer, så vi er vel på samme spor, og jeg glæder mig inderst inde, for jeg tror lidt på at jeg er en af de heldige når jeg nu engang satser mig derind.
Uha, du har ret i det med kommunen, det får mig bare til at blive meget vred og føle at "nu flytter jeg, Danmark er Europas stopklods inden ødemarken" Jeg ville ønske jeg havde resurserne til at tvinge kapital ud af staten til de rigtige projekter, tvinge dygtige erfarne folk på posterne. Ked af at det er sådan. Kan vi ikke splejse til en lille Amino Ø med eget styre :-D
Og Martin, tak fordi du lavede Amino, du har lavet en site man virkelig bliver inspireret og udviklet af, samt giver samarbejde, og så håber jeg du opnår dit ønskede kapital mål.
Bedste hilsener
Lisbeth