Personligt synes jeg at bogføring og RMA håndtering kan være dræbende for motivationen.
Derfor er det bare med at få nogle dygtige folk til at håndtere det for en, så man kan koncentrere sig om det man er god til og som give en ny energi hver dag.
Jeg spørger, fordi jeg overvejer at udvikle min bogholderivirksomhed over mod fuld administration af webshops, dvs. at du som ejer kun skal tage dig af indkøb. Jeg er sikker på, at jeg kan forhandle mig frem til gode priser på telefonpasning, lagerstyring, bogholderi (mig selv), mm. hvis jeg kommer med flere shops end hvis du kommer alene.
Jeg synes, at jeg ser grelle eksempler på dårlig kundeservice, fordi der er for travlt med alle mulige andre administrative opgaver. Har ex. selv købt et tæppe, som blev leveret i forkert størrelse og kvalitet for over 1 måned siden og jeg kæmper stadig med shoppen om at få det sidste beløb retur, fordi den er helt gal med hans kommunikation med både leverandør og bogholder. Ergo handler jeg aldrig der mere.
Jeg tror bestemt der er potentiale i dit kommende produkt.
Fokus Administration:
Jeg synes, at jeg ser grelle eksempler på dårlig kundeservice, fordi der er for travlt med alle mulige andre administrative opgaver. Har ex. selv købt et tæppe, som blev leveret i forkert størrelse og kvalitet for over 1 måned siden og jeg kæmper stadig med shoppen om at få det sidste beløb retur, fordi den er helt gal med hans kommunikation med både leverandør og bogholder. Ergo handler jeg aldrig der mere.
Tilgengæld tror jeg ikke at administrative opgaver, har en fløjtende fis med kundeservicen at gøre :).... leverer man dårlig service, skyldes det andre ting end administration.
pakke og forsendelse, vil jeg gerne slippe for, det tager reelt for lang tid i forhold til hvad man kan få for det, så jeg vil gerne outsource den del, hvis prisen er rigtig.
Jeg tror bestemt der er potentiale i dit kommende produkt.
Fokus Administration:
Jeg synes, at jeg ser grelle eksempler på dårlig kundeservice, fordi der er for travlt med alle mulige andre administrative opgaver. Har ex. selv købt et tæppe, som blev leveret i forkert størrelse og kvalitet for over 1 måned siden og jeg kæmper stadig med shoppen om at få det sidste beløb retur, fordi den er helt gal med hans kommunikation med både leverandør og bogholder. Ergo handler jeg aldrig der mere.
Tilgengæld tror jeg ikke at administrative opgaver, har en fløjtende fis med kundeservicen at gøre :).... leverer man dårlig service, skyldes det andre ting end administration.
Tak for kommentaren, Boysen. Er det så med vilje eller pga. manglende evner, at man ikke servicerer kunderne ordentligt? Selvom administrative opgaver selvfølgelig ikke kan være hele årsagen, må det i mange tilfælde skyldes manglende timer i døgnet eller hva'?