Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad bryder du dig mindst om ved at drive din webshop?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 09:49

Personligt synes jeg at bogføring og RMA håndtering kan være dræbende for motivationen.

Derfor er det bare med at få nogle dygtige folk til at håndtere det for en, så man kan koncentrere sig om det man er god til og som give en ny energi hver dag.

Mvh.

Michael

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 09:49

Mit klare nr. 1 er klart SEO, det er jo bare tekster og effekten kan ikke ses med det samme! Men i det langeløb er godt at gøre det! :)

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 10:00

Leverandører der laver fejl...

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:23

Er der ikke flere, der vil byde ind?

Jeg spørger, fordi jeg overvejer at udvikle min bogholderivirksomhed over mod fuld administration af webshops, dvs. at du som ejer kun skal tage dig af indkøb. Jeg er sikker på, at jeg kan forhandle mig frem til gode priser på telefonpasning, lagerstyring, bogholderi (mig selv), mm. hvis jeg kommer med flere shops end hvis du kommer alene.

Jeg synes, at jeg ser grelle eksempler på dårlig kundeservice, fordi der er for travlt med alle mulige andre administrative opgaver. Har ex. selv købt et tæppe, som blev leveret i forkert størrelse og kvalitet for over 1 måned siden og jeg kæmper stadig med shoppen om at få det sidste beløb retur, fordi den er helt gal med hans kommunikation med både leverandør og bogholder. Ergo handler jeg aldrig der mere.

Michael

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:38

Hej Michael

Jeg tror bestemt der er potentiale i dit kommende produkt.

Fokus Administration:
Jeg synes, at jeg ser grelle eksempler på dårlig kundeservice, fordi der er for travlt med alle mulige andre administrative opgaver. Har ex. selv købt et tæppe, som blev leveret i forkert størrelse og kvalitet for over 1 måned siden og jeg kæmper stadig med shoppen om at få det sidste beløb retur, fordi den er helt gal med hans kommunikation med både leverandør og bogholder. Ergo handler jeg aldrig der mere.

Tilgengæld tror jeg ikke at administrative opgaver, har en fløjtende fis med kundeservicen at gøre :).... leverer man dårlig service, skyldes det andre ting end administration.

Fra Valby
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Quubii.com Skrevet kl. 12:40

Hej

pakke og forsendelse, vil jeg gerne slippe for, det tager reelt for lang tid i forhold til hvad man kan få for det, så jeg vil gerne outsource den del, hvis prisen er rigtig.

/Claus

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Coverbutikken.dk Skrevet kl. 12:44

SEO og produkbeskrivelser....

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:46

Boysen:

Hej Michael

Jeg tror bestemt der er potentiale i dit kommende produkt.

Fokus Administration:

Tilgengæld tror jeg ikke at administrative opgaver, har en fløjtende fis med kundeservicen at gøre :).... leverer man dårlig service, skyldes det andre ting end administration.

Tak for kommentaren, Boysen. Er det så med vilje eller pga. manglende evner, at man ikke servicerer kunderne ordentligt? Selvom administrative opgaver selvfølgelig ikke kan være hele årsagen, må det i mange tilfælde skyldes manglende timer i døgnet eller hva'?

Michael

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 12:47

WilliamLykke:

SEO og produkbeskrivelser....

Så enig! :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)