Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny firma = ny website (jeg er ikke prof) hjælp med noget feedback !

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Equine Rehab & Wellness Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ny opstartet med et genoptræningscenter for heste, og har lige lavet min egen hjemmeside på mono.net da jeg ikke lige pt har råd til at hyre en professionel.

Jeg har brug for lidt feed back, www.equine-rehab.dk

På forhånd tak

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 100
Fra  redHOST APS Trendbazaar A/S Skrevet kl. 09:27

Ser okay ud, jeg ville dog nok halvere højden på header billedet. Da det tager halvdelen af skærmbilledet. 

Har du mulighed for at lave title og meta description? Det mangler...

Tilmeldt 5. Sep 12
Fra  Equine Rehab & Wellness Skrevet kl. 10:11

Hvad mener du med title?

Tilmeldt 5. Sep 12
Fra  Equine Rehab & Wellness Skrevet kl. 10:18

Tak for hjælpen, nu fandt jeg hvad du mente .. det må jeg hellere lige bruge lidt tid på at lave

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 10:21

Umiddelbart en pæn og overskuelig side, men som Jesper også påpeger ville jeg også gøre det øverste billede mindre.

En ting der undrer mig lidt er at du skriver at det er træning for den raske hest - er det ikke genoptræning for heste, der har problemer efter sygdom/operation?

Mvh.

Michael

Tilmeldt 5. Sep 12
Fra  Equine Rehab & Wellness Skrevet kl. 10:23

Den er derfor det hedder både rehab og wellness, fordi det både er til den skadede og til den raske. :)

Folk går også i fitnesscenter både for at genoptræne efter en skade, men osse for at komme i bedre form ;)

Men er det meget misvisende?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:50

titlen den til google der heder din side forside , det er i toppen af siden den som ses på google , titlen der kan være 70 tegn så udnyt det og lav hver enkle titlen unikke på siden , det er lille seo fordel

billederne dem kan man også give titler og tags derved er der en chance de findes i en google søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 22:02

Hej Katja

Jeg kunne godt tænke mig at dine links var mere synlige. Lige nu ligner linkne i din undermenu bare almindelig tekst og de kan let overses. Der er heller ikke noget der indikerer at man holder musen over linket (ud over at ens cursor skifter ikon). Du kan f.eks. skifte farve på dine links og sætte hover på for at gøre det mere synligt. Noget mouseover på dine store menuknapper kunne også være godt :) Ellers fin side du har lavet dig, alt behøver ikke være perfekt fra begyndelsen. Hvis du på et tidspunkt har nogle penge du ikke ved hvad du skal bruge til, kan du hyre en professionel til at give din side en make-over. :)

Held og lykke med forretningen.

Med venlig hilsen
Nikolaj 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)