Hejsa Jeg har behov for mega simpelt CRM system ... der findes en masse men det er allesammen F16 fly i forklædning, dermed mener jeg at de er så bloated med funktioner at jeg ikke kan hitte rede i grundfunktionaliteten. Jeg har behov for at a: Oprette en liste basseret på en CSV fil (el. lign) b: Kunne foretage notater på de enkelte emner i listen, samt sætte followup datoer og på en nem måde blive remindet på dem (evt. ved at tilføje dem i min icloud/google kalender som afaler) c: Nemt kunne håndtere flere lister .. f.eks. en liste over webbureauer i Århus og en liste over iskiosker på vestkysten. d: Styre min egen virksomhed selv ... jeg HAR et kundesystem, fakturasystem, kalender og groupware ... det behøver jeg _ikke_ kun ovennævnte funktionalitet :-) Hvem kan anbefale hvad? Gerne gratis/opensource, alternativt til iværksættervenlige priser :-) |
Hej,
Tag evt et kig på www.smarter-crm.com. Billigt og let-basic...
Mvh Thomas