Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super Simpelt Lead-Håndterings/Koldkanvas-system

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har behov for mega simpelt CRM system ... der findes en masse men det er allesammen F16 fly i forklædning, dermed mener jeg at de er så bloated med funktioner at jeg ikke kan hitte rede i grundfunktionaliteten.

Jeg har behov for at

a: Oprette en liste basseret på en CSV fil (el. lign)

b: Kunne foretage notater på de enkelte emner i listen, samt sætte followup datoer og på en nem måde blive remindet på dem (evt. ved at tilføje dem i min icloud/google kalender som afaler)

c: Nemt kunne håndtere flere lister .. f.eks. en liste over webbureauer i Århus og en liste over iskiosker på vestkysten.

d: Styre min egen virksomhed selv ... jeg HAR et kundesystem, fakturasystem, kalender og groupware ... det behøver jeg _ikke_ kun ovennævnte funktionalitet :-)

Hvem kan anbefale hvad? Gerne gratis/opensource, alternativt til iværksættervenlige priser :-)

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Du er velkommen til at tage den gratis analyse på: OptimerOgSkaler.dk/crm-analyse - så får du uafhængig ekspertbistand omkring valg af CRM system ud fra din situation.

Det er fint at prioritere et simpelt system, men det kan være der er andre ting, der er vigtigere.

Husk at når du først har lagt en masse data i systemet og din forretning vokser kan det være svært at flytte system. Det er vigtigt at være meget grundig i valg af CRM system.

Morten Matras

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er Podio for meget?

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i bruger gmail så tag er kig på streak :-)

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er rigtig glad for det vi bruger der tilmed er google optimeret og laver en mobilversion af siden du selv kan bestemme hvad den skal vise af indhold fra den normale side.

sytemet hedder Moon Fruit www.moonfruit.com

Du kan koble danske domæner på og købe internationale igennem dem. og har du under 10 sider så er det gratis og ellers starter det fra omkring 5-7 dollars om måneden.

Aldrig før har jeg haft et så dejligt og enkelt system og for 1 måned siden tog det mig en halv time at ændre hele designet online uden at skulle sende filer frem og tilbage og ændre på koderne.

Dermed sagt sparer du også flere tusinde når du vil have nyt design fremfor hvis du vælger en ofte gængse systemer.

jeg ændrede design fra denne: http://www.fotograf-i.com/
til denne: www.jakob-rex.com

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jakob Mikkelsen:
Jeg er rigtig glad for det vi bruger der tilmed er google optimeret og laver en mobilversion af siden du selv kan bestemme hvad den skal vise af indhold fra den normale side.


Jeg tror måske, det er et CMS-system, du har dér? Mikkel vil nok hellere have et CRM-system. Big Smile

Hans 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der noget simpelt og billigt, som kan håndtere både kunder, ordrer opdelt i flere opgaver, hvilken medarbejder løser hvilke opgaver i ordren, status på løsningen - og så lige integration med e-conomic?

Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:


Jeg tror måske, det er et CMS-system, du har dér? Mikkel vil nok hellere have et CRM-system. Big Smile

Hans 



Hold da op Hans... her prøver jeg at sælge sand i Sahara :-D

jeg havde helt taget fejl af disse to ting... vi bruger Mamut som CRM ganske fornuftig syntes bare det er helveds dyrt til vores små behov og vil da også gerne hvis der findes alternativer. Sidste år købte jeg Summa Sumarum... har bare ikke fundet ud af hvordan vi kommer igang ud over at trykke regninger ind da der jo skal penge på kontoen, men der skulle også være CRM i det ;-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 03:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså reelt er det ikke et CRM System jeg er interesseret i men et lead-håndteringssystem ... såsnart i har lavet et salg så skal jeg med glæde selv flytte kundens data over i det system vi bruger til vores eksisterende kunder, jeg har bare behov for at kunne indlæse en liste over telefonnumre, og efterfølgende kunne tage notater på dem og markere dem som Svarer ikke / ikke interesseret / Ring tilbage d.d.

Det er så simpelt at jeg umiddelbart ville kunne kode det selv på et par dage, men det har jeg desværre ikke tid til :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)