Nej, ikke umiddelbart. Der er som regel en god forklaring.
Er det et eller flere søgeord der går amok? Er der lavet noget ændringer i dine indstillinger de sidste par dage?
Et eksempel - havde en kunde, hvor dagsbudgettet var sat meget højt. Dette grundet kunden, der var overbevidst om, at et meget højt dagsbudget ville kunne hjælpe på kontoens performance. Hun brugte i gennemsnit 100 kr. dagligt, mens max dagsbudget var sat til 2000 kr.
Hun havde søgeordet "XXXXX" som normalt brugte 20 kr. dagligt. Dog var dette søgeord et af svar mulighederne i Hvem vil være millionær i et spørgsmål til 500.000 kr. Så der kom så massive søgninger og klik under og efter programmet - så dagsbudgettet blev næsten nået:)
Se det sådan her; "Normalt er der ikke så mange søgninger" > så du bruger vel ikke normalt de 75kr :) Men lige i dag var du pisse heldig, og måske også resten af ugen :-)?
Hvis du har midlerne til det, så sæt dit budget på det op (havde jeg gjort) Bare i den her uge :)
Nu misforstod jeg jo så det du skrev og søgte efter "skull kopi armbånd" og din annonce kom frem:), men burde du så ikke have dette som negativ søgeord? Kan være jeg tager fejl - har ikke lige nærlæst din landingsside.
Udover det, hvad er argumentet for at du ikke har oprettet seperate annoncer for søgeordet "skull armbånd" istedet for en generel "skull smykker" med armbånd som annonceudvidelse.:)