Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamekuglepenne i god kvalitet og med logo søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit lager af Nielco IT reklame-kuglepenne er ved at slippe op.

Derfor søger jeg nu et godt tilbud på nye reklamekuglepenne i god fornuftig kvalitet.

Jeg skal bruge 2 sæt af hver 500 stk. De to sæt skal have hvert sit logo på. 

Jeg ønsker dem leveret inden 1. oktober.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 83
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 20:33

Du skulle tage at prøve www.igopost.d

Jeg fik min bestilling hurtig og unden problemer :-)

- Simon Johst 

Fra København
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:52

Hej John,

Jeg kan tilbyde flotte lasergraverede metal kuglepenne til meget lave priser. Logoet er hvid lasergravering, kuglepennen er med udskiftelig patron.

Ét logo på kuglepennen: 9,- pr. stk.

To logoer på kuglepennen: 10,- pr. stk.

Minimum 100 stk, og minimum 100 stk af en farve.

Du er velkommen til at ringe på 6085 8040, eller skrive på info@billigstereklamer.dk hvis du har spørgsmål :-)

Venlig hilsen
Alex
BilligsteReklamer.dk

Alle priser er ekskl. moms og fragt, og forudsætter trykklare filer. 

Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 232
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 07:59

MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS

www.getlabels.dk

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 08:47

Product name

Description

Printing area

Flag pen

4+4 colors on both sides of banner

18*6.8cm

- Tip size:0.7mm or 1.0mm                                                                     
- Ink color:black or blue                                                                            
- Minimum order quantity:100 pens                                                       
- Offer us the printing file in (CMYK) AI,CDR,EPS,PDF,PSD format

10 kr 
En normal metal pen, med laser indgravering fra 6 kr.
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:35

Hej John,

Vi byder gerne ind på dette og tak til Simon for anbefalingen!

Vi har et bredt udvalg af reklamekuglepenne og jeg laver med glæde et godt tilbud til dig.

Vi har kuglepenne i alle prisklasser og da kuglepenne er en smagssag, skal jeg lige høre hvilken type kuglepen du finder mest interessant, så jeg kan lave det mest relevante tilbud. Du kan se vores komplette sortiment af kuglepenne under følgende link:

http://www.igopost.dk/Skriveredskaber.html?CategoryName=60

Vi har lagt alle priser frem, da vi ved vi har de bedste priser på de produkter vi fører i vores standard sortiment, og hvis du ønsker at teste kuglepennene inden du beslutter dig, hvilket jeg altid anbefaler, sender vi gerne vareprøver.

Med hensyn til tidsfristen 1. oktober, bør denne ikke være et problem. Vi afsender langt hoveddelen af vores produkter inden for 8 arbejdsdage. Brænder det rigtigt på kan vi afsende reklameartikler med tryk inden for 48 timer gennem vores Express Service. Dette er muligt da vi selv lagerfører standardsortimentet og har eget trykkeri og DTP-afdeling.

Jeg håber der er noget i mellem du kan bruge og ser frem til at høre fra dig!

Mvh

/Anders

32720000

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:37

IGO-POST:
Vi har lagt alle priser frem, da vi ved vi har de bedste priser på de produkter vi fører i vores standard sortiment, og hvis du ønsker at teste kuglepennene inden du beslutter dig, hvilket jeg altid anbefaler, sender vi gerne vareprøver.

Hej Anders,

Jeg prøvede jeres tilbud om en vareprøve og modtog nogle dage efter en boble-kuvert med 3 stk. plastik kuglepenne uden tryk, som kostede i alt kr. 81,-

Nu har jeg så modtaget et tilbud fra jer. For en håndfuld kuglepenne, tager I rask væk 155,- + moms i forsendelse.

Men tak for forsøget. :-)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)