Hej kære Amino'er. Vi er desværre løbet ind i et pludselig problem på vores webshop som kører på Magento. Derfor søger jeg noget hjælp :-)
Når jeg forsøger at installere et modul via domæne.dk/downloader/ Så fuldføre den installationen, men for derefter fejlen:
PDOException: SQLSTATE[42S02]: Base table or view not found: 1146 Table ‘DATABASE.field_data_field_DELETED_FIELD’ doesn’t exist
Og en masse andre /flere fejl på min side, disse fejl er der permanent indtil jeg afinstallere modulet igen via domæne.dk/downloader/ Det har virket før og det virker også på samme server på et andet domæne / installation. Er en lille smule bange for at det er noget i min database som er gået galt, har brugt meget tid på Google uden det store held.
Håber en venlig sjæl har prøvet noget lign. og kan hjælpe en iværksætter som ikke kan komme videre med nye tiltag :( På forhånd mange tak :-)
Men det er sådan set ligegyldigt da den fejler på alle moduler som jeg prøver at installere, det er lige som om at den ikke længere kan finde ud af at skrive ind i min database??
Det har jeg gjort ja :-) Har også kørt compile igennem, så det er ikke det.
Men nu prøvede jeg lige med et helt andet modul, og det kunne jeg faktisk godt køre igennem, hmmm.... Jeg undersøger lige sagen lidt nærmere, tak for hjælpen indtil videre :-)
Har lige prøvet at installere modulet igen og for nu denne fejl... Exception during cache and session cleaning: Error in file: "D:\www\produkt-guiden_dk\app\code\community\Ebizmarts\MageMonkey\sql\monkey_setup\mysql4-upgrade-1.0.10-1.0.11.php" - SQLSTATE[42S02]: Base table or view not found: 1146 Table 'produkt-guiden_dk.magemonkey_bulksync_export' doesn't exist
Kan det hjælpe nogen? Har selvfølgelig prøvet at tømme cache og sessions mapperne.