Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min service til fotografer og andre kreative

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino

Nu er det min tur til at bede om feedback på mit site. :)
Der er jo altid noget man ikke lægger mærke til, eller lige har glemt når man sidde og designer/koder hjemmeside.

Det handler om img360.dk som er et online gallerisystem.
målgruppen: Fotografer uden de store kodningsegenskaber,  der mangler et sted at oprette et galleri, hvor de kan uploade deres billeder.
Herefter kan evt. modeller så komme ind og bedømme hvilken billeder de gerne vil have redigeret.

I kan se et eksempel på hvordan det kunne fungere
http://img360.dk/khendpauner/stephaniesession (læg ekstra mærke til linket ;) )
password: steph123

Servicen kan selvfølgelig også benyttes af andre mennesker der mangler et galleri
lige et hurtigt eksempel ville være mit eget galler (uden password)i: http://img360.dk/khendpauner/retouch

Det tager kun 2 sekunder at oprette en bruger, og brugeren vil automatisk blive deaktiveret efter 14 dage, hvis i ikke gør noget
så håber i vil tage tid og lige oprette en konto, og se hvor nemt/svært det er at oprette gallerier (er der noget der kan gøre bedre her?)

Mvh
img360.dk 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:19

funktion ok

dog er siden uden indhold google kan se , derved er det en udfordring at markedsføre hjemmesiden og service i har

jeg ville lave blogs hvor der forklares om koncept og i bloggen skrives nyheder i jeres branche og nyheder især der sker på din side.

demo model google kan se og bruger mennesker kan se uden at logge ind er også en fordel

få gerne en video på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Meemooz Skrevet kl. 08:23

Det ville være fedt med et gallerieksempel, som man kan se på forsiden eller tilgå via et link på forsiden. Synes det er lidt svært at se, hvad man får via billederne på jeres computerskærm på forsiden. Måske kunne I lave gallerieksemplet som baggrund for forsiden, så den ser lidt mere levende ud?

Ellers synes jeg det er rigtig godt med elevatorpitchen på forsiden - efterlader ingen tvivl om hvad konceptet går ud på.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:37

Mikael christiansen:

funktion ok

dog er siden uden indhold google kan se , derved er det en udfordring at markedsføre hjemmesiden og service i har

jeg ville lave blogs hvor der forklares om koncept og i blo....

Hej Mikael

Ja du har helt klart ret, jeg er lidt splittet med at starte en blog, for siden skal helst også kunne skaffe engelsk talende brugere, også bliver det pludselig lidt mere kompliceret med en blog der skal skrives på 2 sprog tænker jeg.

Også facebook siden er på engelsk: Hvad syntes du/evt andre jeg skal gøre her? Skal jeg bare fokusere på danske brugere?
starte en blog, lave fb siden på dansk etc. ?

Jeg har faktisk kigget på priser så jeg kan få en animeret video på siden, men skal lige have sparet de + 10.000,- det koster at få lavet en kvalitets video, men det er helt klart også en prioritet.

Mark:

Det ville være fedt med et gallerieksempel, som man kan se på forsiden eller tilgå via et link på forsiden. Synes det er lidt svært at se, hvad man får via billederne på jeres computerskærm på forsiden. Mås....

Super ide, jeg har lige oprettet en ny bruger der hedder "ditbrugernavn" som så vil få URL'en img360.dk/ditbrugernavn/
så håber jeg at det vil hjælpe.

Hvad syntes syntes du om at lave en blog på dansk, også droppe den engelske sprogversion af sitet? Og helt fokusere på danske brugere?

- Jeg kunne også lave en 2sproget blog, som jeg så oversætter, men jeg har ikke hørt særlig mange successhistorier om dette, især fordi lign. koncepter slet ikke har blogs eller det der ligner. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15

Du har glemt at ændre dit favicon fra html5boilerplates til dit eget :) Lille hurtig ting

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 10:35

Hej Khend!

Kanon fedt site du har fået opbygget der.
Jeg vil lige gennemgå nogle som JEG faldt over - Hvilket ikke er ensbetydende
med at det SKAL rettes. Men ta' det til overvejelse..

Khend Pauner:
I kan se et eksempel på hvordan det kunne fungere
http://img360.dk/khendpauner/stephaniesession (læg ekstra mærke til linket ;) )
password: steph123

- Jeg kommer ind på sitet, og det første som falder mig ind er: Hold kæft sitet er MØRKT.
Måske skulle du "markere" inputfelterne hvor man skal skrive i, med en meget nedtonet hvid?
Bare lige for at "omridse" hvor man skal klikke henne.

- Når jeg er inde på siden, syntes jeg at det er fint at fotografen kan smide en kommentar til kunden.
Man kan give stjerne fra 1 - 5, men hvorfor skal man kunne give stjerne mellem 2-4, når det kun er billeder der får
5 stjerner som betragtes som "godkendte"?

Hvorfor ikke lave 2 simple knapper som betyder: "Nej tak" og en der betyder "Ja tak". På den måde kan kunden hurtigt og nemt
klikke af hvilke billeder der ønskes redigeret.

Men ellers - kanon cool side!
Jeg håber du får held med det.

Med venlig hilsen
Ken Lynggaard

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:45

Godt set, må jeg lige få lavet. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53

Ken Lynggaard:
Hej Khend!

Kanon fedt site du har fået opbygget der.
Jeg vil lige gennemgå nogle som JEG faldt over - Hvilket ikke er ensbetydende
med at det SKAL rettes. Men ta' det til ove...

Mange tak Ken jeg har også brugt rigtig lang tid på den :)

Det er egentlig bevidst at det er mørkt, farverne omkring et billede, har stor indflydelse på hvordan man opfatter farverne i billedet.
Og det har også været lidt min bekymring at "sort på sort" farvetemaet kan være svært at se, afhængig af hvilken skærm man sidder på.
Du sidder tilfældigvis ikke på en Mac vel?
Men vil i hvert fald lige se på det.

Jeg startede faktisk med en "fluebens boks" i designet, men jeg vil gerne have at folk tænker kreativt når de benytter siden.
Hvis der f.eks skal stemmes på produkt billeder af flere personer, så kan folk se "hov person 1 kan godt lide dette billede, men jeg kan ikke så jeg giver den 4 stjerner i stedet" eller lign. Men kan godt se det måske overkomplicerer det? Hvis man opretter en bruger så har man også muligheden for at slå stjernesystemet fra, og snart tilføjer jeg en "fluebens boks" eller evt. "ja tak" boks.

Mange tak for den fine feedback :) 

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 11:25

Det var skam så lidt! :-)

Khend Pauner:
Du sidder tilfældigvis ikke på en Mac vel?

Jeg sidder på en Mac - og der er det virkelig mørkt!
Men jeg forstår udmærket godt hvad du mener mht. til billederne skal i fokus osv.
Og det kommer de også når det er så mørkt! Men måske et par små detaljer som lige kunne
indikere at "Her er feltet du skal skrive i" osv.

Fluebenssystemet ville være cool. Eller bare to knapper som kom frem når du hover over billedet?
Så kan man lige krydse af hvilke man ønsker redigeret og de andre, kan så blive liggende i galleriet til senere brug.

Men du må ha' en god dag,
Du må da endelig lige skrive herinde igen, når du har fået opdateret diverse ting
eller kommer på andre fede ideer!

Med venlig hilsen
Ken

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:42

Ken Lynggaard:
Jeg sidder på en Mac - og der er det virkelig mørkt!
Men jeg forstår udmærket godt hvad du mener mht. til billederne skal i fokus osv.
Og det kommer de også når det er så mø ...

jeg regner også stærkt med at få implementeret fluebens systemet senere, og evt. flere gallerier man kan vælge imellem.
Lige nu er prioriteringen ikke ekstra funktionalitet, men at konvertere besøgende til kunder.
eller i hvert fald få dem til at oprette en gratis bruger, så de kan indse hvor fedt et produkt img360 er :D

Må lige tage over til min ven som bruger Mac og se om jeg kan få siden lysnet en smule op så, det ser ud til at være et stort problem. :( 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)