Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny startet iværksætter søger partner/freelancer til udvikling af C#.net løsning.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fornylig sprunget ud som iværksætter. Jeg er i gang med at udvikle et nyt socialt netværk med fokus på sport. Konceptet er gennemarbejdet, detaljeret og udspecificeret med model, funktioner og skærmbilleder på alle funktioner.

Jeg har brug for en partner der kan hjælpe med udvikling.

Jeg har ideerne og evnerne til at dokumentere det i databaser, funktioner, og skærmbilleder. Du har kompetence til at implementere det teknisk.

I starten vil det være på projekt basis, men i senere faser har jeg planer om at tage en business partner med.

Kompetencer:

• Erfaring med MVC-model
  • C#.net
  • CSS
  • HTML5
  • Databaser
  • Facebook API (fordel)

Projektet er i vers 0.5 barberet ned til de absolut mest basale funktioner som skal være fuld operationelle.  Visning skal være HTML5 på klient med henblik på visning på mobilterminaler.

Jeg vil forvente at vers 0.5 kan udvikles på en måned.

Deadline for færdigt produkt: 15. November  2012

Næste skridt: Du skriver tilbage på jll@misports.dk og beskriver din motivation, din baggrund og kompetencer.

Afhængig af hvordan udviklingen af vers. 0.5 har vi mulighed for at fortsætte samarbejdet med senere versioner og projekter.

Deadline for ansøgninger er 10. September. Men jeg har brug for at starte hurtigst muligt, derfor jo før du skriver desto bedre.

Ser frem til at møde seriøse kandidater. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig på tlf 25 65 66 96.

Med venlig hilsen

Jacob Lau Larsen

Social Sports Pioneer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)