Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg være bekendt at referere til mig selv?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Laust:
Nej nej, men så er det jo ikke referencer, men eksempler på hvad han kan.

Helt enig - jeg tror også bare, at Oluf bruger ordet "referencer" forkert.
Jeg opfatter hans forespørgsel sådan, at han i virkeligheden mener "eksempler".
Og så er der jo ingen grund til at advare ham mod at bruge det på sin side.

Venlig hilsen

Hans

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:23

Ikke udover at han ikke får noget erfaring i at håndtere dialogen frem og tilbage med kunden og at han ikke får noget 'rich text' han kan bruge på sin hjemmeside. Derfor synes jeg det er en dårlig idé :)

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:25

Laust:

Ikke udover at han ikke får noget erfaring i at håndtere dialogen frem og tilbage med kunden og at han ikke får noget 'rich text' han kan bruge på sin hjemmeside. Derfor synes jeg det er en dårlig idé :)

Det er jo ikke meningen at Oluf, skal drive forretning på at lave hjemmesider til sig selv. Ideen er jo at han bruger nogle referencer han selv har lavet og så viser det som et "menukort" for kunden, så de nemmere springer på tilbuddet. Så dialog osv. kommer han jo igennem.

Ha' en super dag! 

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:37

Ebbe Hansen:
Det er jo ikke meningen at Oluf, skal drive forretning på at lave hjemmesider til sig selv. Ideen er jo at han bruger nogle referencer han selv har lavet og så viser det som et "menukort" for kunden, så de nemmere springer på tilbuddet. Så dialog osv. kommer han jo igennem.

Det er jeg udemærket godt klar over, men måske han i processen med nogen potentielle referencer her i starten kunne lære en masse, som kunne komme hans proces med de fremtidige kunder til gode.

Men han kan gøre hvad han vil, jeg synes bare han skal have så meget ud af det som muligt.

:: HDMI kabel ::

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)