Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg være bekendt at referere til mig selv?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal til at åbne et webbureau.

Dertil mangler jeg nogle referencer, og jeg har tænkt meget over, hvad gør man i sådan en situation? Min første tanke var at lave et par gode tilbud på hhv. Webshop, Blog og andre hjemmesider(Firmaside, Biografi side o.l.). Men det er jo også svært, når ikke jeg har noget som sådan at vise. Jeg har selvfølgeligt nogle ikke kodet designs, som jeg kan grave frem og vise.

En anden løsning som jeg også har tænkt over, er at lave nogle fake sider. 'Børges fiskeklub', 'Fotografen Peter', 'Blogger pigen' osv. Altså, opfinde cases som jeg kan udstille på min hjemmeside. Men vil det backfire, og er det spild af tid?

Jeg håber, at der er nogle kloge Amino'er der kan komme med nogle indspark til hvordan jeg klare den her.

Dbh Oluf.

Stolt Co-Founder af Preadly.
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 17:37

Det plejer ikke at være et problem at finde nogen her på Amino, der mangler en hjemmeside i sådan et tilfælde. Hvis du laver en fantastisk fed hjemmeside for en tusse eller lignende, så skal du nok finde nogen her, som vil gøre det "bare for at hjælpe dig i gang" :-)

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 17:40

Jeg er sikker på at nogen her på Amino vil have en gratis/billig side for en reference, du bør for guds skyld ikke lave falske sider, for du har brug for en ærlig feedback på dit arbejde, så du også kan lære lidt af det.

Du vil helt sikkert også lære en del af processen, frem og tilbage med kunden for at gøre kunden fuldt tilfreds.

:: HDMI kabel ::

Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 18:19

Hej Laust og Joachim!

Tak for svar.

Så det i råder mig til, er at lave et opslag, fx. her på Amino, hvor jeg tilbyder mine services billigt mod, at jeg kan bruge dem som reference? 

Skal jeg så oprette en ny post herinde, for det?

Dbh Oluf

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:29

Falske referencer ville være en katastrofe - og ikke mindst dybt useriøst.

Find en på Amino, der vil har et behov. Det kræver blot at du er Plus Medlem, for at oprette en tråd til det formål.

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 18:32

Ellers gik med i debatten ind i mellem folk der søger hjælp, så skriv dem en pm og sig jeg gør det gerne gratis, mod at du må bruge det som reference selvfølgelig :)

Det er meget mere værd end falske referencer. Laver du dine ting ordenligt skal de nok komme igen, eller endda sige det videre til andre når de søger :D 

Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 18:40

Hej Thomas,

Er du sikker på, at man skal være Amino Plus for det? Jeg kan ikke finde nogle steder at der står det.

Hej Mark,

Mange tak for råd! Det vil jeg gøre!

- Falske referencer er droppet, jeg kan godt se, at det ikke er en løsning mange støtter.

Dbh Oluf.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:22

Oluf Nielsen:
Er du sikker på, at man skal være Amino Plus for det? Jeg kan ikke finde nogle steder at der står det.

Oui. Man skal være Plus for at oprette et indlæg i "Jeg har et godt tilbud til dig!", som er hvad du har brug for :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Oluf taler jo ikke om falske referencer i den dumme udgave.

Jeg opfatter det sådan, at Oluf vil lave nogle vildt fede sider for nogle opdigtede situationer for at vise, hvad han kan.
Så længe du ikke lader som om, det er rigtige kunder, men gør det klart, at det er noget du har lavet for at vise dine evner, så er det helt uden problemer.

Rigtige referencer vil selvfølgelig give mere troværdighed - det er klart.

Hvis du skal arbejde i WordPress, kan du godt få lov at lave en side eller to for mig - men de skal kun lægges online, hvis de bliver rigtig fede.

Bare ring 2814 8403.

Hans

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:06

Hans Stokholm Kjer:
Oluf taler jo ikke om falske referencer i den dumme udgave.

Nej nej, men så er det jo ikke referencer, men eksempler på hvad han kan. En reference er vel en henvisning fra en kunde. Her har han samtidig mulighed for at få en et par gode ord med på vejen som han kan bruge i sine fremtidige markedsføring af siden + at han får trænet forløbet med kunderne, så han i fremtiden ved hvordan han vil køre dette forløb.

:: HDMI kabel ::

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)