Kære aminoer, Jeg har forsøgte at ligge nedenstående indlæg i en anden kategori, men fik ikke så meget respons. Måske jeg vil få flere henvendelser herinde.... Jeg søger en kompetent person/personer som kan hjælpe mig med at udarbejde en portal. Jeg ligger inde med en mere detaljeret kravsspecifikation, men personen skal overordnet være i stand til at kunne gøre nedenstående inden for et rimeligt budget (kom gerne med nogen bud på hvad det "bør" koste ca. at få implementeret noget som nedenfor Portalen skal indeholde basale funktioner som: - profiler (gratis profil/plus profil - f.eks. adskillelse imellem hvor mange video upload osv.) - nyhedsbrev funktion som kan sortere på simple paremetre som område - Betalingsmodul med Ewire light - søgefunktion på regioner og byer i forhold til profilernes angivne data. - SEO venligt - Det skal være muligt for profiler at kunne betale sig for at komme i TOP3 i søgeresultater i deres region - Upload af videoer, billeder og artikler til sin profil - Synlig besøgs statistik på brugerens profil om aktiviteten på hans profil, samt søgninger i hans region - der skal kunne gives anmeldelser af profilen fra andre brugere med kommentar og 1-5 stjerner. (kun plus profiler) |
Du er velkommen til at smide en besked min vej, evt. med et par detaljer. Så får du et tilbud på hele sitet!