Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til facebook app, som kan bruges til simple konkurrencer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en der kan hjælpe med facebook app's som jeg kan bruge til min arbejdsplads' facebook side.

krav er følgende:

- Det skal simpelt og nemt at bruge

- Det skal være billigt, da budgettet ikke er højt til dette facebook projekt

Kom gerne med idéer og tilbud.

Mvh Mai

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 13:08

Hej Mai, kan du skrive lidt nærmere om, hvad det er du mangler?

Alt efter hvad i gerne vil ha er der nemlig forskellige løsninger på det. Du kan evt. sende mig en privat besked med uddybende oplysninger.

Hvis det er noget jeg kan klare er det til studenter-takst :)

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Tilmeldt 4. Sep 12
Skrevet kl. 14:08

Hejsa Mikkel.

Jeg har prøvet at skrive privat, men det går vist ikke igennem :-)

Jeg ved ikke helt hvad du har brug for af oplysninger, men jeg kan fortælle dig at jeg pt. er markedsførings praktikant i en mode virksomhed, som et sidste led i min uddannelse.

Jeg har fået til opgave at få deres facebook side til at køre bedre, men da de har megt travlt, skal det ikke kræve for meget tid. De vil dig rigtig gerne have at der kommer konkurrencer op at køre 1-2 gange om måneden.

Jeg har efter research forklaret dem at facebook konkurrencer desværre ikke er gratis, hvis de skal være lovlige ifølge facebook, hvilket de ønsker!

Ansvarspersonen for facebook efter min praktik periode er desværre ikke en ørn til facebook og det skal derfor være meget simpelt at bruge :-)

Hvilken prisklasse ligger du i ?

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 14:26

Ah fair nok.. Hvis I gerne vil have opsat et system som I kan ændre i løbende, også efter dit praktikophold er ovre, er jeg nok ikke helt langt nok fremme i skoene til at kunne løse det. Til gengæld er der et godt(billigt) bud på løsningen i: http://www.kb-marketing.dk/facebook-konkurrence-modul/ 

Held og lykke med projektet :)

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 14:28

Tilmeldt 4. Sep 12
Skrevet kl. 14:30

Ærgeligt du ikke kunne hjælpe, men tak for din hjælp :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)