Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finansiering af studietur, idéer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg går på handelsskolen i Nyborg og en gang i foråret skal vi på studietur. Nuværende mål er england, da det er mest realistisk, men jeg vil enormt gerne til new york, men uanset destinationen er det ikke alle der har råd til at betale selv.

Jeg tænkte derfor, at de ~19 mennesker der går i min klasse nok kan bruges, til at tjene flere penge til formålet på en eller anden måde.

Har i nogle gode idéer til hvordan vi kan samle penge til rejsen? I 8. klasse lavede vi en avis, og tjente en del penge ved at have reklamer i, fra lokale virksomheder, men det bliver for indviklet at organisere nu, og størstedelen af klassen er 18+ år, så forhåbentligt kan vi finde en løsning.

Jeg håber i har nogle gode forslag.

Nikolaj Andersen

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 19:40

Hej Nikolaj,

Jeg vil her komme med nogle råd:

1. I kan spørge i adminstrationen på skolen. Ofte har de noget erfaring inden for dette, da de har været ude for det før.

2. Der findes en række af fonde i Danmark, hvor man kan ansøge om et beløb der udelukkende vil gå til studieturen. Skriv en meget god forklaring om studieturen og få sendt en ansøgning afsted.

3. Yde en arbejdsindsats hos de lokale firmaer i Nyborg mod en kontant belønning til studieturen.

Held og lykke med at rejse pengene.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

.
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 19:47

Hej Nikosyv, du får lige min ide som vi selv har vendt på HF da vi skulle til Kalinigrad, vi planlagde en stor fest på skolen med 10kr i entre + lidt fortjeneste på øl salget - vi skulle være bartendere og alt det andet kedelige, og vi kendte flere personer i vores vennekreds som kunne hjælpe med gratis DJ og underholdning bl.a.

Vores budget betalte vores studietur, men desværre var der alligevel for mange afbud til at vi kunne sendes afsted, nu skal vi til Berlin med en anden klasse.

held og lykke :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 19:48

ps har lige kigget på fonde og der passede ingen af fondene til HF, de fleste var til videregående uddannelser eller til specifikke håndværksfag

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01

I kan tilbyde af skrive artikler for virksomheder. Hvis i annoncerer nogle tilbud her på amino, burde i hurtigt kunne få nogle penge i kassen.

Søg på seo-artikler og se hvad andre tager for arbejdet. I er selvfølgelig hverken eksperter til seo eller artikelskrivning, men i er mange til at løse opgaverne, så i kan jo tilbyde artiklerne lidt billigere end andre.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)