Hej, Jeg og min kæreste står overfor at vi gerne vil flytte til Spanien, nærmere bestemt i eller omkring Barcelona. For at det er muligt at vi kan flytte derned, skal vi have en virksomhed igang dernede først. Da vi er Barcelona de næste 2 uger, søger jeg i den forbindelse andre danskere der har en virksomhed i Spanien. Er der evt. nogen i eller omkring Barcelona, vil jeg og min partner gerne komme ud til virksomheden og se hvad der laves og få en lille snak om, det at have virksomhed i Spanien og hvordan Spanien er anderledes end danmark. Vi søger ligeledes en eller flere dansker klubber i eller omkring Barcelona, som enten har et planlagt arrangement i løbet af de næste 2 uger, eller som kunne være interesseret i at afholde et ekstra ordinært som vi kunne deltage i. Vi håber at høre fra nogen der har lyst til at dele noget af deres tid med os :) Hav en fantastisk dag Mvh Jonas 6166 6827- hvis nogen måtte have lyst til at ringe i stedet for at skrive, er I mere end velkommen til at gøre dette. |
Har vi slet ikke nogen herinde, der vil stå ved at de har en tilknytning til spanien :) ?