Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bor du i Spanien eller har du på anden måde tilknytning?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg og min kæreste står overfor at vi gerne vil flytte til Spanien, nærmere bestemt i eller omkring Barcelona. 

For at det er muligt at vi kan flytte derned, skal vi have en virksomhed igang dernede først. 

Da vi er Barcelona de næste 2 uger, søger jeg i den forbindelse andre danskere der har en virksomhed i Spanien. Er der evt. nogen i eller omkring Barcelona, vil jeg og min partner gerne komme ud til virksomheden og se hvad der laves og få en lille snak om, det at have virksomhed i Spanien og hvordan Spanien er anderledes end danmark. 

Vi søger ligeledes en eller flere dansker klubber i eller omkring Barcelona, som enten har et planlagt arrangement i løbet af de næste 2 uger, eller som kunne være interesseret i at afholde et ekstra ordinært som vi kunne deltage i. 

Vi håber at høre fra nogen der har lyst til at dele noget af deres tid med os :)

Hav en fantastisk dag

Mvh

Jonas 

6166 6827- hvis nogen måtte have lyst til at ringe i stedet for at skrive, er I mere end velkommen til at gøre dette. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 12:12

Har vi slet ikke nogen herinde, der vil stå ved at de har en tilknytning til spanien :) ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 22:04

Det kan ikke passe, at jeg skal være den første danske iværksætter i Spanien?

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 22:23

Hej jonas

Jeg fangede lige din tråd... hvad med at søge her inde på amino og kontakt folk med ligne opslag..

den her fandt jeg ved en lyn søgning og der må være nogen der kan hjælpe dig. http://www.amino.dk/forums/t/153825.aspx  de laver netværk i spanien... der ud over er der mange danskere der har forretning i spanien også ange kendte så prøv google ;-)

held og lykke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55

Hej Jonas

Jeg er bosat i sydspanien og indehaver af et rådgivningsfirma der assisterer virksomheder i forbindelse med etablering og rekruttering i sydspanien. Jeg har ikke noget netværk i barcelona, men svar på det meste, og giver dig gerne lidt gode råd med på vejen :)

Vores site er under opbygning og derfor ikke online endnu, men skriv til mig på så tager vi den derfra :)

Gode råd er naturligvis gratis ;) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)