Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stabil fragtmand i Storkøbenhavn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 66
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender en god stabil fragtmand i hovedstaden? Vi sælger juletræer via www.juletrae.net, og har brug for fragtmanden til at levere træerne til institutionelle, erhvervs- og private kunder i november og december. Det skal være typen der arbejder hårdt og hurtigt, og ikke har problemer med at køre mange timer i træk, da tingene ofte bliver pressede op til jul..

Grunden til dette indlæg, er at vi tidligere har haft dårlige erfaringer med at anvende fragtfirmaer - især øst for storebælt :-)

Juletrae.net Juletræ leveret til døren i København mv. Glædelig jul :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 17:58

Er der ingen der der kan anbefale vognmand i storkbh?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:01

der er masser dansk frgt mænd.gls.toptransport.dhl.zap. der er mange flere men ved ikke om nogen af dem ér gode

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 18:45

Vi har dårlige erfaringer med at anvende fragtfirmaer, da de ofte er for langsomme. Eksempelvis kan vi selv levere dobbelt så mange juletræer på samme tid som de kan (men vi har desværre ikke tiden til at levere alle vores juletræer) Søger derfor lidt typen der har sin egen bil, og kan lide at arbejde hårdt nogle få dage - mod at få en god betaling. Hvis man skal have fat i den type, tror jeg det kræver at man har nogle referencer :-) 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:24

ja det er rigtig nok :) hvis jeg havde en varevogn var jeg sgu frisk nok men har jeg bare ikke desærre elsker hårdt arbejde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)