Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan linker man en video bedst til ens hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Da jeg i gennem en lang periode har set en masse indlæg med at det er en god idé at tilføje videoer til ens hjemmeside, har www.tjekdanmark.dk også fået det.

Jeg har filmet forskellige videoer og først lagt dem op på Youtube, her efter indlejret videoerne og kopiret html koden til min hjemmeside. Mit spørgsmål er så om det er den bedste måde man kan opnå højere placeringer ved eller skal man tilføje videoerne på en anden måde for at det rangeres højest.

For at i kan vurdere det ordenligt er linket til videoerne her www.tjekdanmark.dk/danmark-video

Håber i kan hjælpe!

Mvh. Lasse

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27

Hej Lasse, 

Du har jo rigtig mange videoer paa din hjemmeside og det er super.. Men det er argeligt, at du ikke har en YouTube kanal... dette vil HELT sikkert generere flere seere til DIN hjemmeside og flere mennesker vil dele videoerne... Maske du allerede har det, men saa burde YouTube knappen vare paa din hjemmeside, saledes at folk kan klikke paa din kanal, hvis nu de KUN vil se forskellige videoer..  

Et tip, som jeg haber giver mening..

Mvh Camilla

Tilmeldt 2. Oct 11
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 12:24

Hej Camilla.

Ja, der er tilføjet en del videoer, som jeg håber støtter hjemmesiden godt op ;)

En Youtube kanal er det = med min bruger på Youtube hvor jeg har uploadet videoerne? Der kan jeg ihvertfald gå ind under kanaler osv.

Ved du hvor jeg henter den såkaldte Youtube knap du mener?

På forhånd tak!

Mvh. Lasse

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35

Hmmm jeg tror du har en kanal lyder det til... hvis du er logget ud af din google konto, kan du sikkert ikke se kanalen.. korrekt??

Hvis du ser paa min hjemmeside http://personligtraner.wix.com/camilla, sa har jeg en YouTube "Knap" kald det hvad du vil..hehe.. og den forer brugeren direkte ind pa min kanal.. i ojeblikket kun til en enkelt video, da jeg er igang med at lave flere og derfor er der ingen grund til at de ser hele kanalen... 

Du finder bare et logo pa google under billeder, finder et med god kvalitet, smider det ind ved siden af dinde Facenbook mv. knapper og laver et direkte link til din YouTube kanal... 

Haber det giver mening.. skriv hvis der er noget du er i tvivl om..

God dag, Camilla

Tilmeldt 2. Oct 11
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 15:59

ja det er en god idé Camillia så også din fine video, men tænker nu mest på seo. Altså at få hjemmesiden endnu højere op i rang via video spot.

Hvordan indsætter man videoerne så de har den bedste styrke til at få hjemmesiden højere rangeret?

Gør en knap til ens Youtube videoer en forskel når det ikke drejer sig om markedsføring af videoerne men højere rangering til hjemmesiden?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:07

Ja det har jeg ikke forstand paa... Det er nok narmere vigtigt at du istedet for kobler nogle taglines til de enkelte videoer, som hanger sammen med videoen... iforhold til hvad sogemaskinerne leder efter og det ma dermed give hojere rangering... Men det er ikke noget jeg ved saa meget om... Saa haber der er en venlig sjal derude, som vil hjalpe dig videre med det... 

Jeg skal selv igang med at soge optimere min hjemmeside og for at vare helt arlig... Ved INTET om det og ikke der jeg gider lagge min energi, men det er nodvendigt for at blive SET og fa flere kunder..smil.. 

God arbejdslyst og haber du far held med det hele.. Camilla

Tilmeldt 2. Oct 11
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 17:42

Ja, tags er altid godt for at linke det yderligere op. Det har jeg også gjort med videoerne og skrevet en tilsvarende tekst til, men nu må vi se om der er andre der siger det er den rette/forkerte metode at indsætte videoerne på som jeg har gjort . Du må også have held og lykke med det hele Camilla og ønsker dig en god vind med virksomheden.

Mvh. Lasse

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)