Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på nyt site

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

i stedet for læs højt kunne du bare have en video på siden der forklare de fleste grund ting

få tekst læst op ha denne her side en del funktioner http://www.lesepilot.dk/

jeg kan ikke se hvordan man bestiller telefoner der er ingen købs knapper på siden ?

hvo er handels betingelserne på siden ?

hvor er kontakt siden på din side ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er målgruppen for siden?

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Så blev siden mindre tekst tung på forsiden og skriftstørrelsen er blevet større

Siden er lavet så der er mange indgangsveje til at finde den rigtige telefon. Det er lidt en test af hvad der virker bedst. Direkte adgang til telefonerne via menuen i højre side, via kategori i toppen, via tags med ikoner og via tekst tags, Som beskriver det præcise behov. Ikonerne syntes jeg er pænest, derfor er de øverst.

Som alternativ til lesepilot. er der også adgangforalle.dk, men målgruppen er i højere grad pårørende til ældre som har behov for en telefon som opfylder særlige behov. Derfor tror jeg ikke at der er behov for oplæsning. Jeg tror også at dem som har behov for oplæsning, har et generelt behov og ikke kun et behov for oplæsning på enkel telefon

vh

Henrik

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)