Jeg har godt gang i min affiliate side http://billig-hdmi.dk - som jeg ikke har givet nok kærlighed den seneste tid. Nu står jeg i den situation at jeg skal ud og rejse i de næste 4-5 måneder, så derfor ville jeg bruge lidt tid i denne uge på at optimere siden.
Kan jeg få jer til at komme med noget input/feedback på siden - hvad ville i gå i gang med?
Sidens primære sider er forsiden og http://billig-hdmi.dk/find-billige-hdmi-kabler/ men hvis i har ideer til hvordan jeg får optimeret disse eller mere ud af resten af siden, så tager jeg imod med kyshånd.
Du har en stavefejl i menupunktet 'Stikyper'. Det hedder 'Stiktyper' ;-)
Du viser nogle reklamer i højre side som ikke er særlig relevante for dit indhold. Du kan måske i stedet for gøre følgende: 1) Rotere nogle bannere fra annoncører med elektronik 2) Vise nogle udvalgte produktbilleder (hvis OK med annoncøren). Vi arbejder p.t. på at få et produktfeed med for denne annoncør, så du kan lave et produktbanner.
Ja der var lige sneget en slåfejl ind i forbindelse med menuen, den er nu rettet. Mht reklamerne i højre spalte har jeg prøvet meget forskelligt, men synes ikke rigtigt at noget virker. Omvendt så er det vel også kabler som folk kommer efter - men det er helt sikkert noget jeg skal eksperimentere mere med.
Udnyt Sidebar'en til højre med en bedre annonce, eller anden information.
Smart med banneret øverst - Ligner nærmest det er en del af siden. Selvfølgelig fedest hvis det er en klik-kampagne øverst, da bounce-raten nok er rimelig stor på det banner.
Generelt synes jeg sgu meget godt om siden. :-)
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Udnyt Sidebar'en til højre med en bedre annonce, eller anden information.
Smart med banneret øverst - Ligner nærmest det er en del af siden. Selvfølgelig fedest hvis det er en klik-kampagne øverst, da bounce-raten nok er rimelig stor på det banner.
Generelt synes jeg sgu meget godt om siden. :-)
Tak, siden fungere også udmærket, men jeg vil gå i tænkeboks over hvad der skal ske i sidebaren.
Er der nogen som har input til andre ting, eksempelvis SEO-mæssigt eller andet.
Mine tre fokuspunkter pt er: - Finde ud af hvad der skal ske med reklamen/sidebaren til højre - Redesigne footeren, så den bliver lidt mere moderne - Lave lidt intern link-building fra de 'ikke vigtige sider' til de sider som konvertere.
Hvis vi taler SEO, er der så nogen som har input til siden?