Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PHP framework

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Connetix Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa der ude :-)

Den her er nok primært myndet på dem af jer der sidder med softwareudvikling i PHP. Jeg går lidt og overvejer at starte på et nyt projekt, og har besluttet mig for at jeg denne gang vil bruge et færdigt framework, istedet for at opfinde den dybe tallerken igen. Men der er jo et væld af forskellige alternativer, så jeg ville høre hvad i bruger til jeres projekter.

Hvilke har salgsvenlige licenser, hvad nu hvis man vil outsource udviklingen til idien osv osv?

Venligst

Frederik

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 20:07

Tag et kig på det nye Zend Framework 2 :) Det er super godt, og etteren er meget brugt. Den er i sin sidste release candidate nu, så den kommer snart i en final 2.0 :)

Det er super fedt med det nye modul-system. Virker pisse godt.

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 20:13

hvis du outsourcer dine opgaver vil PHP framworket oftest være købt hvis andet ikke er ønsket

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 20:13

Jeg kan varmt anbefale CodeIgniter om jeg har brugt et par gange. Jeg har aldrig brugt Zend, men af hvad jeg har hørt, så skulle det være ret tungt i forhold til CodeIgniter. Men det kan jo være det er ændret med den kommende 2'er :)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 20:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Såfremt jeg ikke bruger et CMS, bruger jeg altid egen kode. Jeg starter aldrig fra bunden af, af den simple grund, nu har jeg kodet en del php sider, hvilket gør at jeg har lavet classes af mange af de ting jeg har lavet, så jeg har meget funktionalitet fra starten af.

Hvis man snakker rent performance mæssigt, vil jeg ihvertfald ikke vælge Zend, det er helt vildt langsomt.

Det virker ihvertfald ikke i et high scalability setup :p

Venlig Hilsen
Lucas Rolff 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 21:03

Lucas - 2'eren er meget bedre end 1'eren :)

Det er altid en god ide at vælge et framework. Chancen for at der findes nogen som kender det framework du bruger, er meget stor, dvs. de har nemmere ved at udvikle for dig, hvis du skal finde en ny programmør. Ergo vil dine omkostninger formindskes.

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 21:21

Jeg synes helt klart at du skal prøve CodeIgniter. Jeg blev utrolig positivt overrasket over let, overskueligt og robust det er.

Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:27

Jeg vil også anbefale dig Codeigniter... det er virkelig nemt og overskueligt...

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 21:34

Helt enig... Jeg bruger også Codeigniter... 
Det er nemt at bruge og har en super dokumentation 

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 21:40

Bruger en modificeret udgave af Slim Frameworket.

Jeg har netop valgt dette fordi jeg kun ønsker det allermest basale setup, hvorefter jeg selv har tilføjet den funktionalitet jeg ønsker. Dette gør at jeg bedre forstår setuppet og de klasser som jeg anvender.

Du kan læse mere om det i min lille artikel om Slim Frameworket.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)