Jeg har snakket med min far om at starte min egen virksomhed som skulle fokusere på grafisk design og reklamation. Jeg er 17 år gammel og er igang med en grafisk uddannelse som gør jeg skal have en læreplads i 3 år. Men hvis der er mulighed for at smutte uden om dette på en måde og "være elev hos mig selv", kunne jeg godt tænke mig at høre nogle forslag. Jeg har en elevplads i hånden, men hvis muligheden for at starte selv er der vil jeg 100 gange hellere det! Min far har snakket om jeg kan ansætte en som er uddannet grafikker og som så kan være medejer og på den måde ansætte mig. Er der andre forslag til hvordan dette kan blive en realitet vil jeg rigtigt gerne høre det. Jeg har arbejdet med grafisk design og visuel kommunikation i 4 år nu og har taget en masse freelance arbejde og har arbejdet hos et reklame bureau som grafiker, så jeg mener selv jeg har evnerne til at gå den lange vej for mig selv. //Casper Pedersen |
Alle virksomheder er ikke godkendte til at have elever, så tror ikke det kan lade sig gøre.
Men jeg ville egentligt også gerne være elev i min egen virksomhed, så jeg følger lige med på tråden..