Har en kunde der synes Joomla er svært og vil gerne have et nemt system til sin side kender i noget der er simpelt |
Jeg synes bestemt selv, at wordpress er nemt og man lærer systemet hurtigt :-)
Har en kunde der synes Joomla er svært og vil gerne have et nemt system til sin side kender i noget der er simpelt |
Jeg synes bestemt selv, at wordpress er nemt og man lærer systemet hurtigt :-) |
Blackface.dk -> Billig blackmask
Det siges at WP er nemmere, men jeg tror det er en smags sag. Sandheden er at CMS er indlysende for nogen og som at lære latin for andre. Du kender sikkert til WP, så du kan sikkert hurtigt afgøre om det system kan opfylde din kundes krav til funktionalitetm eller ej. med venlig hilsen Kenneth Jørgensen |
Hej Hvad er det din kunde syntes er svært i Joomla? |
Giv din kunde et grundlæggende kursus i brug af Joomla. Det kan gøres på 2 - 3 timer. Så skulle din kunde gerne kunne lave artikler, menu, og custom html module. Bruger du den korte tid så har du en rigtig glad kunde er jeg meget sikker på. |
Jeg har selv brug joomla en del, men bruger nu primært Wordpress. Og min vurdering er helt klart, et det er noget lettere for en "uøvet" at komme igang med Wordpress end Jomla. Så jeg synes du skal give WP et forsøg sammen med din kunde. dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
Hej Henning, Jeg har selv god erfaring med WordPress, men som andre, i denne tråd, også er inde på, så er det 100 % en smagssag. WordPress har nogle sikkerhedshuller, som oftest bliver udnyttet af hackere - dette problem har jeg endnu ikke hørt noget om i Joomla. Der er jo også systemer som Drupal og Umbraco, men du skal også tage højde for, hvad siden kræver af det pågældende system. Med venlig hilsen, Christian Johnsen |
Rådgiver hos Billy's Billing.
Joomla har også "sikkertheds-huller"... Men det skyldes ofte, dårlige setup, så det er ikke derfor du skal fravælge Joomla. Jeg vil også anbefale Wordpress, da det er så simpelt. |
onlineBrand.. Det er dog den største gang vrøvl at komme med. Alle systemer har sikkerheds brister. Der for er et system ikke bedre end endet, det kommer an på hvad du skal bruge det til. Så er nogle systemer bedre administrativt end andre. |