Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste hosting til Prestashop?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg skal bruge en god og billig host til Prestashop - jeg har søgt lidt her på Amino og PrestaHotel.dk og Meebox snakkes der umiddelbart ret godt om. Dog var nogle af indlæggene jeg kiggede på 2 år gamle, og der sker jo en del på 2 år, så vil sådan set bare høre hvad jer der har en shop i Prestashop vil anbefale mht. hosting?

Er der nogle host som kan trække en Prestashop med hurtige loadtider, osv. til 50-100kr om måneden?

På forhånd tak :) 

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne garantere at vores professionelle webhoteller til 99 kr. om måneden kan leve op til dine forventninger. Vi har mange, tilfredse Prestashop-kunder der ligger på netop den løsning. :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

UNOEURO FUNGERE BARE !!!!

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

med vores semi dedikeret løsning for du mere end rigeligt med power til en Prestashop løsning. Prestashop ligger også som oneclick installer hos edb-hosting.dk så du hurtigt er oppe og køre

pris 90 kr. om måneden (9.99 euro + 19.6% moms som kan trækkes fra)

http://edb-hosting.dk/semi-dedikeret.html

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har min shop (godt nok i test i pt) hosted hos Meebox, og det har jeg tænkt mig at fortsætte med. Måske bevæge mig mod deres Cloud løsning, da jeg elsker at have fuld kontrol over systemet :-)

Men kan klart anbefale Meebox pro hotellerne til Prestashop. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Meebox uden tvivl. 

Start med et af deres små hoteller, og når shoppen så kører og ordrene strømmer ind, så opgrader til et Pro hotel ved dem :)

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger selv Pro hotel fra Meebox til min PrestaShop og det spiller bare!

Har aldrig haft problemer, og deres support er super! :)

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 100
Fra  redHOST APS Trendbazaar A/S Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jo helt afhængigt af dine behov - Altså har du ikke nogen voldsom trafik, eller et meget kompliceret setup i Prestashop, så vil et ganske almindeligt billigt webhotel nok være fint for dig. Dem er der nok af :-) Og ville nok også vælge en af dem som er nævnt.

Oplever du meget fremgang i fremtiden, og bliver økonomisk afhængig af din shop kører, så skal du nok overveje en mere seriøs host. Hvor du er sikret 30 dages backup, god support og server ressourcer til at klare store mængder trafik. For måske man kan spare 100 kroner om måneden på hosting, men går der noget galt, så er det tit dumme penge at spare. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale UnoEuro .. og især deres pris, som nok ikke er så nem at gætte: 1€ :) alt efter hvad man vælger ;)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Meebox!!

Ærligt - har været rigtig glade for dem!..

Jeg har oplevet nogle små problemer, men de er blevet rettet på under 1 time vha. supporten - så kan klart anbefale dem!

Og så støtter jeg sku gerne en dansk iværksætter..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)